نماینده ولی فقیه در استان همدان:

فاطمه(س) زن دورانهاست

همدان(پانا) - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت تنها زنی که می‌شود او را برای همه دوران‌ها مثال زد، حضرت زهرا (س) است.

کد مطلب: ۱۴۳۴۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
فاطمه(س) زن دورانهاست

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان همدان در اجتماع بزرگ فاطمیون که ویژه دانش آموزان دختر شهرستان بهار برگزار شد، عنوان کرد: برای پیدا کردن تناسب زندگی حضرت با زندگی خود باید ابتدا شناختی از زندگی حضرت زهرا داشته باشیم.

وی با طرح این سئوال که تا بحال چند کتاب در مورد حضرت زهرا (س) مطالعه کرده‌ایم، گفت: اگر این پرسش را از خود کرده باشیم به‌دنبال شناخت حضرت زهرا خواهیم رفت. زندگی روزمره خود را می‌توانیم با راه و روش زندگی حضرت فاطمه تطبیق داده و این بزرگوار را الگوی خود قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در فضای رسانه ای امروز اتفاقی افتاده که همه به دنبال دیده شدن هستند و الگوی خود را به مردم القا می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در رسانه امروز مخاطب مجبور است مانند آن‌ها فکر کند و به مخاطب می گویند برای پیشرفت و دیده شدن باید از آن‌ها الگو گرفت.

شعبانی با اشاره به دیکتاتوری فضای رسانه های غربی در داخل و خارج گفت: معرفی الگو برای دختران امروز در رسانه فقط منتهی به الگوهایی است که به‌دنبال ترویج بی‌حجابی و بی اخلاقی هستند و حتی از معرفی چهره‌های شاخص و دانشمند زن ایرانی نیز جلوگیری می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اهداف شوم غربی ها در رژیم پهلوی برای به‌ فساد کشیدن زن ایرانی تصریح کرد: همان بانوانی که در آن دوران به دام این حربه دشمن افتادند بعد از ۵۰ یا ۶۰ سال از آن دوران، ابراز پشیمانی از مورد ابزار قرار گرفتن توسط جریان فسادانگیز می‌کنند و این موضوع می‌تواند تجربه خوبی برای دختر امروز باشد تا راه تجربه شده را تجربه نکنند.

وی در مورد انتهای راهی که تفکر غرب برای دختر جوان امروز قرار می‌دهد، گفت: یک راه جذبه دارد اما عاقبت بخیری ندارد، یک راه شاید سختی داشته باشد، اما عاقبت بخیری، سعادت، مودت، آرامش و حس زندگی دارد. شما دختران نوجوان باید راه زندگی خود را با اختیار انتخاب کنید.

شعبانی تصریح کرد: نیاز است انسان گاهی از نزدیک با زندگی کسانی که ابراز خوشبختی از طریق خودنمایی و گناه می‌کنند را ببیند و بعد قضاوت کند.

وی افزود: انسان باید خودش در زندگی تصمیم بگیرد و با اجبار این امر امکان پذیر نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در پایان بر احترام به معلم تأکید کرد و گفت: اگر می‌خواهید در علم موفق شوید دو راه را در پیش بگیرید یک مطالعه و تحقیق و دوم احترام به معلم و استاد که راه سعادت در احترام به آموزگار است.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه بدرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار