مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

مسابقات ورزشی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها بین دانش‌آموزان است

مسابقات والیبال بین مدارس منطقه۴ با برگزاری مسابقه فینال به ایستگاه پایانی خود رسید‌

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه مسابقات ورزش دانش‌آموزی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین فعالیت‌های بین دانش آموزان است، مسابقات را یک فرصت عالی برای ترویج سلامتی، همکاری، رقابت قابل اعتماد و رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۳۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات ورزشی یکی از پرطرفدارترین فعالیت‌ها بین دانش‌آموزان است

مسابقات والیبال دانش‌آموزان دختر دبیرستان های متوسطه مدارس آموزش و پرورش منطقه 4 با برگزاری مسابقه فینال به ایستگاه پایانی خود رسید و مراسم اختتامیه این دور از رقابت‌ها با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4‌، رامین درآسای، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و مجید اصغر‌زاده، کارشناس مسئول تربیت‌بدنی و جمعی از پیشکسوتان ورزشی در مجموعه ورزشی شهید عراقی برگزار شد.

هادی زمانی‌نژاد با بیان اینکه مسابقات ورزش دانش‌آموزی یکی از مهمترین و پرطرفدارترین فعالیت‌های بین دانش آموزان است تصریح کرد: مسابقات به عنوان یک فرصت عالی برای ترویج سلامتی، همکاری، رقابت قابل اعتماد و رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان شناخته می‌شوند. این رویدادها در توسعه فیزیکی و روحی دانش آموزان نقش بسیار مهمی دارند. علاوه بر آن انجام فعالیت‌های ورزشی در مدارس، نه تنها ضرورتی مهم برای تربیت نسلی سالم، تندرست و داشتن دانش‌آموزانی پویا و پرانرژی است، بلکه بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ ورزش در میان آینده سازان این مرز و بوم است، در واقع مدرسه فرصتی فراهم می کند تا دانش آموزان لذت ورزش و تحرک بدنی را به صورت گروهی تجربه کنند و فرهنگ درست زیستن و زندگی توام با نشاط و تندرستی را در آن ها نهادینه شود تا حتی پس از دوران مدرسه نیز ورزش در ردیف برنامه های روزانه افراد باشد.

زمانی نژاد با تاکید بر اینکه فعالیت دانش آموزان در رشته‎ های مختلف ورزشی از هوشیاری و آگاهی خانواده ‎ها و درک آنها از اهمیت و جایگاه ورزش در تامین سلامت روح و جسم افراد جامعه حکایت دارد تصریح کرد: انجام فعالیت‎‌های ورزشی موجب تقویت و ایجاد توانایی در مهارت‌های اجتماعی شده و در بعد فرهنگی نیز دانش‌آموزان را به رشد و پیشرفت سوق می‎‌دهد. بدون شک ورزش و تحرک در کنار فعالیت‎‌های اجتماعی و اقتصادی موجب پیشرفت و تعالی کشور و دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف می‌شود.

‌این دور از رقابت‌ها با حضور 22 تیم از مقطع متوسطه دوره اول و 16 تیم از مقطع متوسطه دوره دوم برگزار شد که در مقطع متوسطه اول دبیرستان سعادت به مقام اول، دبیرستان توحید مقام دوم و دبیرستان‌های گوهر شاد و امام رضا(ع) به مقام سوم و در مقطع متوسطه دوره دوم، دبیرستان امام محمد باقر (ع) مقام اول، دبیرستان توحید مقام دوم و دبیرستان حافظ به مقام سوم این دور از رقابت‌ها دست یافتند که در پایان به نفرات برگزیده حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار