مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران:

دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران، دیدار با خانواده شهدا را برای مسئولان موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۲۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار با خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است

سید رضا میرزاده در دیدار با خانواده شهید هادی آریای عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است. خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب، کشور و نظام کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

سپس میرزاده با اشاره به این موضوع که پدر شهید آریایی از خیرین مدرسه ساز است و مدارسی را با نام «شهید هادی آریایی» در مناطق محروم ساخته و تعدادی نیز در دست احداث دارد، از زحمات این پدر فداکار قدردانی کرد.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 در حاشیه این دیدار از برگزاری یادواره اسطوره های ایثار و شهادت در سالروز شهادت شهید سلیمانی در دی ماه خبر داد و گفت: این یادواره به پاس گرامیداشت نام و یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز منطقه ۳ برگزار خواهد شد. همچنین آموزش و پرورش منطقه ۳ در راستای تکریم و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با خانواده شهدا را در اولویت برنامه های خود قرار داده است و ماهانه این دیدارها با خانواده شهدا تازه می شود.

تیمور آریایی پدر شهید هادی آریایی، بازنشسته وزارت کشاورزی نیز در این دیدار به ‏بیان سجایای اخلاقی و خاطراتی از این شهید پرداخت‎ و در ادامه گفت: «هادی خودش راهش را انتخاب کرد و روزی که خبر شهادتش را شنیدم بر زمین افتاده و سجده کرده و خداوند را شکر کردم و هیچگاه از این نگاه پشیمان نبودم.»

شهید هادی آریایی که در دبیرستان سپاه تهران تحصیل می کرد، در دوران دبیرستان به جبهه رفت و شهید شد. این شهید که در تاریخ 10 فروردین ماه 1350 به دنیا آمد، سرانجام در تاریخ 27 اردیبهشت ماه 1367 در عملیات بیت المقدس ۶ در سن 17 سالگی به فیض شهادت نائل شد.

در پایان این دیدار که شورای معاونین آموزش و پرورش منطقه ۳ نیز حضور داشتند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، از صبر و ایثار خانواده شهید آریایی تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار