مالکی در گفت‌وگو با پانا:

دولت پاکستان نسبت به حادثه تروریستی راسک پاسخگو باشد

حضور مردم زاهدان در مراسم تشییع، التیامی برای خانواده‌های معظم شهدا بود

تهران (پانا) - نماینده مردم زاهدان در مجلس با بیان اینکه دولت پاکستان باید نسبت به حادثه تروریستی راسک پاسخگو باشد، گفت چندی پیش عملیاتی مشابه حادثه تروریستی راسک در مقر ارتش پاکستان انجام شد که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر از فرماندهان پاکستانی شد بنابراین به نظر می‌رسد اگر پاکستانی‌ها با ما همکاری نکنند قطعا قربانی اول خودشان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۴۳۲۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
دولت پاکستان نسبت به حادثه تروریستی راسک پاسخگو باشد

فداحسین مالکی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به حادثه تروریستی راسک، اظهار کرد: «در حال حاضر ما در تشیع پیکر شهدای گرانقدر تروریستی راسک هستیم که حضور مردم زاهدان، التیامی برای خانواده‌های معظم شهدا بود.»

وی افزود: «بررسی این ابعاد فنی اکنون توسط دستگاه‌های ذی‌ربط صورت می‌گیرد اما طبق صحبتی که ما با بازماندگان این حادثه خونین داشتیم، مشخص شد که این موضوع و عملیات پیچیده هدایت شده از خارج از مرز‌های کشور است. به لحاظ اینکه تکلمی از طریق بی‌سیم انجام می‌دادند، این احتمال قوی‌تر می‌شود که این عملیات یک عملیات هدایت شده بوده است.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی بیان کرد: «ما انتظار داریم که دولت پاکستان باید نسبت به این مساله پاسخگو باشد. اینگونه عملیات‌ها بیشتر متوجه مردم بومی استان و فرزندانشان در فراجا، سپاه و دستگاه‌های مختلف دیگر که مسئولیت امنیتی استان و کشور را دارند، می‌شود که ضروری است پاکستانی‌ها در این راستا پاسخگو باشند.»

وی تاکید کرد: «انتظار از دستگاه دیپلماسی کشور این است که هرچه سریع‌تر نسبت به این مساله حساس شوند و مقامات پاکستانی را حساس کنند چون خود پاکستانی‌ها نیز چندی قبل عملیاتی مشابه این عملیات در مقر ارتش پاکستان انجام شد که منجر به کشته شدن بیش از 30 نفر از فرماندهان پاکستانی شد را پشت سر گذاشتند. اگر پاکستانی‌ها با ما همکاری نکنند قطعا قربانی اول خودشان خواهند بود و اینگونه عملیات‌ها مظان اتهام را بیشتر می‌کند و ما هر چه سریع‌تر باید این مساله را از طرق خاص غیر از روش دیپلماسی در دستور کار قرار دهیم و حل کنیم. تحمل این همه خسارت جانی برای ملت ما سنگین است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار