همزمان با ایام فاطمیه و به میزبانی فرهنگسرای رازی در حال برگزاری است:

«در سوگ ریحان»

تهران (پانا) - مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یادواره شهدا با حضور پدر شهید علی آقا عبدالهی از 23 آذر به مدت 5 شب به میزبانی فرهنگسرای رازی برپا شده است.

کد مطلب: ۱۴۳۲۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
«در سوگ ریحان»

فرهنگسرای رازی در سالروز شهادت ریحانه النبی، حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور فعال جوانان و نوجوانان از روز پنج شنبه 23 آذر ماه 1402، به مدت 5شب، ویژه‌ برنامه‌ای تحت عنوان «در سوگ ریحان» و با پیام فرهنگی «مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی در زندگی» با حضور ذاکرین اهل بیت عصمت وطهارت برگزار می کند.

عزاداران فاطمی، به ویژه نوجوانان برای همکاری و مشارکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رازی مراجعه کنند و از این برنامه بهره لازم را ببرند.

در واقع شهادت حضرت فاطمه(س) فرصت ارزشمندی برای بیان حقایقی بوده که زمینه‌ساز بصیرت‌افزایی آحاد جامعه و افشارگری چهره نفاق، مسئولیت پذیری در همه ابعاد، حمایت از ولایت و امامت است؛ ولایتمداری حضرت زهرا (س) بهترین الگو برای جامعه امروز است، او محبوب‌ترین و عزیزترین انسان نزد پروردگار و یادگار ارزشمند حضرت رسول اکرم (ص) بود که در طول زندگی خود همواره از اسلام و ولایت دفاع و در این راه جان خود را نیز نثار کرد. الگوی زندگی حضرت زهرا (س) هیچگاه کهنه نمی شود، از این رو شناخت سیره فاطمی و تمامی لحظات حیات این بانوی بزرگوار بر همگان لازم است.

دانش آموز خبرنگار ؛ محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار