مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

آیین آغازین و صبحگاهی مدارس بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی است

اردبیل(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت آیین آغازین و صبحگاهی مدارس بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی است که باید در اجرای آن اهتمام داشت.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
آیین آغازین و صبحگاهی  مدارس بخشی از فعالیت‌های آموزشی و تربیتی است

کلام‌اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در جمع اعضای جمع اعضای ستاد، کارشناسان و مدیران مدارس شاهد با تاکید بر حفظ وحدت و یکصدایی در آموزش و پرورش گفت: برنامه وزارت آموزش و پرورش عملیاتی سازی سند تحول بنیادین در تمام ساحت ها است. لازم است مدیران مدارس به عنوان مجریان اصلی این سند، حتما در این زمینه به مطالعه و کسب آگاهی بپردازند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات معطوف به میزان بودجه و اعتبارات نیست، گفت: تنها با کار جهادی و تعامل می‌توان تمام مشکلات را رفع کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به اقدامات انجام گرفته در خصوص مولدسازی اموال و املاک اشاره کرد و گفت: لازم است مدیران مدارس از مشاوره‌های ویژه در خصوص درآمدزایی و رفع نیازها و وابستگی‌های مالی مدارس استفاده کنند.

صفری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی در مدارس شاهد گفت: مدیران مدارس شاهد از این حیث تعهد بسیار مهمی دارند و لازم است انتخاب معاونین و معلمان مدارس شاهد حتما بر اساس شایستگی‌ها و توانایی‌های آنها باشد.

وی به جایگاه آیین صبحگاهی در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آیین آغازین و صبحگاهی مدارس بخشی از فعالیت های آموزشی و تربیتی است باید در اجرای آن اهتمام داشته باشیم. در این مراسمات قرائت قرآن، سرود ملی و صلوات خاصه حضرت امام رضا (ع) ،محور فعالیت ها قرار گیرد.

جواد یحیی زاده ،رییس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش وپرورش استان نیزدر دراین نشست به اهمیت مدارس شاهد اشاره کرد و گفت: فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در مدارس شاهد صرفا در حیطه آموزشی خلاصه نمی‌شود. بلکه ضمن تحقق اهداف آموزشی و ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان، در زمینه تربیتی و ارتقای معنوی و اخلاقی دانش‌آموزان نیز فعالیت‌های خوبی انجام می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری کلاس‌های جبرانی و آمادگی کنکور در مدارس شاهد استان اردبیل خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار