مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

اولین یادواره شهدای دانش‌آموز در استان کرمان برگزار شد

جیرفت (پانا) - اولین یادواره شهدای دانش آموز15 سال و زیر 15 سال استان کرمان با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهرستان جیرفت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین یادواره شهدای دانش‌آموز در استان کرمان برگزار شد

اولین یادواره شهدای دانش آموز 15 سال و زیر 15 سال استان کرمان با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهیدان، بیان خاطرات و تبیین اهداف آن ها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، خانواده شهدا و دانش آموزان در مصلی پیامبر اعظم (ص) شهرستان جیرفت برگزار شد.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در این مراسم با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در تمامی مدارس استان گفت: موضوع توجه به شهدا در نظام تعلیم و تربیت پیوسته دنبال می شود و بستر لازم را برای برگزاری یادواره شهدا برای همه تشکل های دانش آموزی در مدارس فراهم کرده ایم.

وی به نقش تاثیرگذار جامعه فرهنگی و دانش آموزی در ادوار مختلف انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: این قشر در برهه‌های مختلف انقلاب وابستگی و تعهد خود به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

رضایی با بیان اینکه بیشتر رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس از قشر دانش آموزان و جوانان بوده‌اند، اظهار کرد: باید ایثار و فداکاری این عزیزان به دانش آموزان و فرهنگیان به نحو احسن منتقل شود.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه فاریابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار