در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی‌نژاد صورت گرفت؛

برگزاری شانزدهمین جشنواره سرباز جوان‌ در خراسان شمالی

شیروان (پانا) - شانزدهمین جشنواره جوان سرباز حضرت علی اکبر(ع) به‌منظور تجلیل از سربازان منتخب و نمونه نیروهای مسلح خراسان شمالی با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استان در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید‌هاشمی‌نژاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۱۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شانزدهمین جشنواره سرباز جوان‌ در خراسان شمالی

فرمانده بسیج آموزشگاه در این مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین و خانواده‌های معظم شهدای سرباز و تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: دوره جاری آموزشگاه مزین به نام شهدای غزه است که سربازان با طیف تحصیلاتی از دیپلم تا دکتری در آن حضور دارند.

سرتیپ دوم پاسدار سید محسن حسینی افزود: در این سنوات اخیر تحولّاتی در خدمت سربازی صورت گرفته است که اگر همین روند پیش برود در آینده شاهد تحولاتی صددرصدی در خدمت سربازی خواهیم بود که نمونه های این تغییرات عبارتند از: زمان خدمت که برابر قوانین جدید متغیر است و موضوع دوم حقوق سرباز است که در این دو سال تغییر اساسی صورت گرفته است. موضوع سوم بومی سازی خدمت است که سربازان در محل تولد خود خدمت کنند. مورد های بعدی مهارت آموزی و مسائل فرهنگی و حفظ سلامتی سربازان است.

در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدای سرباز و سربازان نمونه از یگان های سپاه پاسداران، ارتش و فراجا، سازمان زندان ها با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار