کاپیتان سپاهان بعد از بازی با مس رفسنجان

با توجه حواشی نتایج خوبی کسب کردیم

اصفهان (پانا) - محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان پ او درباره بازی با مس رفسنجان گفت : بازی خیلی خوبی بود، تیم حریف در نیمه اول چشم به ضد حمله ها داشت و چند بازیکن در میانه زمین حاضر بودند تا در ضد حملات به دروازه ما برسند و در چند صحنه هم می توانستند دروازه تیم مارا باز کنند ولی موفق نشدند .

کد مطلب: ۱۴۳۰۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
با توجه حواشی نتایج خوبی کسب کردیم

محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان پ او درباره بازی با مس رفسنجان گفت : بازی خیلی خوبی بود، تیم حریف در نیمه اول چشم به ضد حمله ها داشت و چند بازیکن در میانه زمین حاضر بودند تا در ضد حملات به دروازه ما برسند و در چند صحنه هم می توانستند دروازه تیم مارا باز کنند ولی موفق نشدند .

وی همچنین درباره نمایش سپاهان در نیمه دوم گفت: ما نیمه دوم را خوب شروع کردیم و برتری توپ و زمین در دست تیم ما بود و خداروشکر توانستیم گل بزنیم و برنده بازی بشویم .

محمد کریمی درباره قراردادش با تیم سپاهان افزود : من تا آخر این فصل با باشگاه قرارداد دارم . قاعدتا (درباره تمدید قرارداد) تصمیم گیرنده من و باشگاه خواهیم بود . اگر شرایط مهیا باشد و باشگاه هم من را بخواهد ؛ من در ادامه نیز در خدمت سپاهان هستم.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد : حواشی زیادی امسال اطراف تیم ما بوده و در سال های گذشته چنین چیزی نبوده . امسال با هر سختی که بود ؛ با کمک کادر فنی و دیگر بازیکنان فقط روی بازی تمرکز کردیم و خداروشکر تا به اینجا توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و موفق شدیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نیز صعود کنیم.

کریمی درباره مدیرعامل جدید سپاهان هم گفت : من تجربه کار کردن با آقای نیکفر را دارم و ایشان را به اندازه کافی میشناسم . به نظرم حضور ایشان می تواند به سپاهان کمک کند و امیدواریم در انتهای فصل بتوانیم یک دستاورد خوب را به هواداران هدیه بدهیم.

وی درباره وضعیتش در تیم ملی هم اینگونه توضیح داد : دعوت شدن به تیم ملی بستگی به نظر کادر فنی دارد و من تمام تلاشم رو در زمین انجام می دهم تا نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار