دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد:

کتاب ‌«شاهد شورا» منتشر شد

تهران (پانا) - دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از انتشار اولین جلد از کتاب تاریخ شفاهی این شورا تحت عنوان «شاهد شورا» خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
کتاب ‌«شاهد شورا» منتشر شد

محمود امانی‌طهرانی در مراسم گرامی‌داشت اولین سالگرد فوت مرحوم احمد صافی که صبح امروز در محل وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: کتاب شاهد شورا، اولین جلد از کتب تاریخ شفاهی شورای عالی آموزش و پرورش در مراسم اولین سالگرد فوت مرحوم صافی تقدیم شما عزیزان خواهد شد.

وی درباره نحوه انتشار کتاب تاریخ شفاهی شورای عالی آموزش و پرورش عنوان کرد: این کتاب یک مجموعه چند جلدی خواهد بود که تاریخ شفاهی شورا را در اختیار پژوهشگران، کارشناسان، متخصصان و صاحب‌نظران قرار خواهد داد تا زمینه تحقیقات فراهم شود.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه جلد اول کتاب شاهد شورا‌ در تابستان ۱۴۰۱ به اتمام رسید، گفت: در چندین جلسه فشرده توانستیم، مصاحبه‌هایی را با مرحوم صافی داشته باشیم و ایشان نکات زیادی را بیان کردند که سریعا مطالب استخراج شد.

وی با بیان اینکه اولین جلد مکتوب از کتاب شاهد شورا در مهرماه سال گذشته منتشر شده است، افزود: ان‌شالله طی چند هفته آینده این کتاب به انتشار انبوه خواهد رسید و در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. البته نسخه دیجیتال این کتاب به صورت رایگان به عموم علاقمندان اهدا خواهد شد. این کتاب ناگفته‌هایی است که برای بسیاری از افراد علاقمند بدیع و آموزنده‌ خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار