خبرگزاری پلیس خبر داد:

بازگرداندن 790 میلیون ریال به حساب یک مالباخته توسط پلیس فتا

شیروان (پانا) - رئیس پلیس فتا استان از اقدام به موقع کارشناسان این پلیس در بازگرداندن 790 میلیون ریال به حساب مالباخته خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگرداندن 790 میلیون ریال به حساب یک مالباخته توسط پلیس فتا

سرهنگ"یوسف شاکری" با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: یکی از شهروندان با مراجعه به پلیس فتا شهرستان شیروان اعلام کرد که توسط فردی ناشناس مبلغ قابل توجهی از حسابش خارج شده که بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شاکری با اشاره به اینکه همکاران من در رصد های مجازی و همچنین همکاری خود مالباخته موفق شدند فرد سارق را شناسایی و او را در زمان مناسبی دستگیر کنند، افزود: بعد از دستگیری متهم مبلغ 790 میلیون ریال که توسط این فرد به صورت غیر مجاز از حساب شاکی خارج شده بود به حسابش بازگشت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه شاکی پرونده از اقدام به موقع و پیگیری مستمر کارشناسان این پلیس ابراز رضایتمندی داشت، خاطر نشان کرد: پلیس فتا سایه سار امنیت در فضای مجازی است و انتظار ما از کاربران فضای مجازی این است که به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند تا اینگونه مشکلات ایجاد نشود.

رئیس پلیس فتا خراسان شمالی در پایان یادآوری کرد که شماره تلفن 096380 به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رسیدگی به جرائم سایبری است و انتظار می رود تا مردم عزیز هرگونه مورد مشکوک را اعلام تا اقدامات لازم به موقع انجام شود.

خبرنگار: نرگس اشرفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار