فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان خبر داد؛

بازگشت ۶۸ میلیون تومان وجه سرقتی به حساب مالباخته

شیروان (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان اظهار کرد ۶۸۰ میلیون ریال وجه نقد که به صورت اینترنتی از حساب یکی از شهروندان سرقت شده بود به مالباخته بازگردانده شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بازگشت ۶۸ میلیون تومان وجه سرقتی به حساب مالباخته

سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت: فردی با مراجعه به مقر پلیس فتا شهرستان شیروان اعلام کرد که مبلغ ۶۸۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب وی سرقت شده است، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فرد مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: با تلاش صورت گرفته مبلغ مورد نظر نیز به حساب مالباخته عودت شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیروان با بیان اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: در برخی پرونده های جرایم رایانه ای کلاهبرداران پس از دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری شهروندان در شبکه های اجتماعی به بهانه های مختلف از دوستان و اطرافیان شخص هک شده درخواست وجه می کنند و اقدام مجرمانه خود را صورت می دهند که در این خصوص می طلبد شهروندان جهت اطمینان طی یک تماس تلفنی با شخص درخواست کننده وجه صحت و سقم موضوع را بررسی نمایند.

وی در پایان از عموم شهروندان خواست: در صورت مواجهه با هر گونه جرایم رایانه ای،موضوع را سریعا از طریق وب سایت پلیس فتا به ادرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی و یا از طریق شماره های 096380 و یا 05421824757 به مأموران پلیس فتا اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار