مشارکت ۱۵۰ هزار نفری ‌در مسابقات ‌قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - استاندار خراسان شمالی ظهر امروز ساعاتی را در محل برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم حضور یافت و ضمن استماع قرائت ترتیل متسابقین، از بخش‌های مختلف این دوره از مسابقات بازدید کرد و از حضور ۱۵۰ هزار نفری در مسابقات سراسری قرآن کریم در ‌خراسان شمالی ابراز خوشحالی کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۳۴۰
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ۱۵۰ هزار نفری ‌در مسابقات ‌قرآن کریم به میزبانی خراسان شمالی

استاندار ضمن حضور در جمع داوران این دوره از مسابقات از زحمات آنان قدر‌دانی کرد و با آنان در خصوص کم و کیف مسابقات و تمهیدات گفتگو کرد.

محمدرضا حسین‌نژاد در استودیوی صدا و سیمای استان‌، در حاشیه مکان مسابقات نیز حضور یافت و در گفتگوی زنده صدا و سیما نیز شرکت کرد.

حسین نژاد در گفتگو با شبکه اترک گفت‌: تا‌کنون بیش از هشتاد هزار نفر از مسابقات سراسری قرآن کریم استقبال کرده‌اند که تا پایان مسابقات پیش‌بینی ما استقبال ۱۵۰ هزار نفری خواهد بود و تعداد کثیری نیز از طریق رسانه ملی مسابقات را پیگیری می کنند.

محمدرضا حسین‌نژاد افزود: بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی کشور در خراسان شمالی در حال برگزاری است و این در حالیست که تمام دستگاه های اجرایی استان و صنایع برای برگزاری این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند.
وی اظهار داشت: پس از برگزاری این مسابقات رونق جلسات قرآنی و آموزش آنها در استان دو چندان خواهد شد.

حسین نژاد‌ ترویج فرهنگ قرآنی را منوط به برگزاری مسابقات قرآنی بین دستگاهی، اجرای محافل قرآنی و برگزاری مسابقات شهرستانی دانست‌.

وی خاطرنشان کرد‌ در برگزاری این مسابقات در استان موجب می شود تا ظرفیت‌ها، توانمندی‌های استان در سطح کشور نمود بیشتری پیدا کند و در یک بازه زمانی کوتاه مردم آثار معنوی و مادی این مسابقات را مشاهده خواهند کرد‌.

وی در پایان اظهار داشت: توصیه‌ام به خانواده‌ها این است که فرزندان خود را تشویق به حضور در کلاس‌های قرآنی کنند و مطمئن باشند برکات این موضوع تا مقاطع بالاتر تحصیلی قابل مشاهده خواهد بود زیرا قرآن موجب ارتقای فردی ‌و اجتماعی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار