معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی:

‌۴۰ سایت نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی فعال است

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت‌ ۴۴ سایت مصوب طرح نهضت ملی مسکن را در استان داریم که برای حدود ۴۰ سایت، طرح آماده‌سازی به پیمانکاران ابلاغ شده و در حال اجرای کار است.

کد مطلب: ۱۴۳۰۰۹۱
لینک کوتاه کپی شد
‌۴۰ سایت نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی فعال است

علیرضا عباس‌ زاده در نشست شورای مسکن استان افزود: با وجود همه مسائل و مشکلاتی که در سطح کشور و استان وجود دارد اما عملکرد خراسان جنوبی در زمینه طرح نهضت ملی مسکن مطلوب است.

به گفته وی؛ براساس برنامه اعلامی وزارت راه و شهرسازی، این استان از نظر الحاق اراضی، واگذاری زمین و مراحل مختلف ساخت مسکن در کشور رتبه اول را دارد.

وی از اداره‌ کل راه و شهرسازی و شرکت گاز استان خواست با برگزاری نشست تخصصی روند گازرسانی به طرح نهضت ملی مسکن را تسهیل و تسریع کنند.

معاون استاندار با تأکید بر سرعت دادن به روند آماده‌سازی سایت‌ های‌ نهضت ملی مسکن اظهار کرد: تلاش دستگاه‌های متولی به گونه‌ای باشد که در دهه فجر تعدادی از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به روند پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن گفت: علاوه بر بانک مسکن، بانک‌های ملت، ملی، صادرات و تجارت هم متولی پرداخت تسهیلات هستنند که با ایجاد شرایط و زمینه در مدار واگذاری تسهیلات مسکن قرار گرفته اند.

عباس‌زاده ادامه داد: با تقسیم‌بندی خوبی که برای توزیع متقاضیان در بانک‌ های استان انجام شده از این پس مشکلی برای تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن نخواهیم داشت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم آماده سازی سایت‌های نهضت ملی مسکن را همزمان با ساخت واحدها پیش ببریم.
به گفته وی؛ با هماهنگی بین شرکت‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان تلاش ما بر این است که اقدامات زیرساختی را همزمان با ساخت واحد پیش ببریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار