مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

به همت خیر نیک‌اندیش در یکی از پرتراکم‌ترین مناطق ملارد، مدرسه ۱۲ کلاسه ساخته می‌شود

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از امضای تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه توسط خیر نیک‌اندیش ملاردی در پرتراکم‌ترین منطقه شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
به همت خیر نیک‌اندیش در یکی از پرتراکم‌ترین مناطق ملارد، مدرسه ۱۲ کلاسه ساخته می‌شود

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، عنوان کرد: کار نیکوی انفاق و کمک به دیگران موهبتی است که خداوند بزرگ، هر کسی را نصیب نخواهد کرد و این بار این موهبت الهی نصیب مناعت طبع و روح بلند خیر نیک‌اندیش خانم راضیه رستمی شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه توسط راضیه رستمی به صورت مشارکت با اداره کل نوسازی شهرستان‌های استان تهران، امضا شد. این مدرسه به مساحت ۲۵۱۴ مترمربع واقع در سرآسیاب، خیابان مطهری، خیابان شورا، روبروی سالن ورزشی شروع به ساخت می‌کند. مبلغ مشارکت چهار میلیارد تومان و توسط خیر مدرسه‌ساز پرداخت می‌شود و مابقی آن به صورت مشارکتی با اداره‌ کل نوسازی تهران انجام می‌گیرد.

تیموری‌راد، تصریح کرد: مدرسه‌سازی را می‌توان یک تجارت معنوی بسیار پربرکت دانست. تجارتی که می‌تواند زندگی صدها کودک و دانش‌آموز را در سال‌های طولانی بهبود بخشد و در نهایت منجر به ساخت میهنی باصلابت‌تر و قدرتمند شود و قطعا مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و دغدغه‌مند می‌تواند موجبات اعتلای فرزندان این شهرستان را فراهم آورد.

وی افزود: بدون تردید کمک به کودکان جامعه، تأثیر مستقیمی بر روی سرنوشت یک کشور خواهد داشت. در واقع خیرین مدرسه ساز با نقش خود در ساخت مدرسه و یاری دانش‌آموزان محروم کمک می‌کنند تا آینده شهر و آینده کشور زیباتر و روشن‌تر شود. کار نیک و خدا پسندانه و ساخت مدرسه‌ای در پرتراکم‌ترین مناطق محروم این شهرستان از جهت جمعیت دانش‌آموزی، توسط این خیر نیک‌اندیش همیشه ماندگار و جاودانه خواهد ماند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در پایان ضمن قدردانی از زحمات عبدالملکی رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز و خیر نیک‌اندیش خانم راضیه رستمی گفت: انشاالله این مدرسه ۱۲ کلاسه به استفاده و بهره‌وری دانش‌آموزان این منطقه در مهر ماه ۱۴۰۳ برسد.

خبرنگار: بتول رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار