بایدها و نبایدهای صعود سپاهان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان یا پرسپولیس؛ جشن صعود را کدام تیم برگزار می‌کند؟

باخت پرسپولیس و جشنواره گل پاختاکور، قطعات پازل صعود سپاهان/ پرسپولیس برای صعود برد می‌خواهد

تهران (پانا) - شکست پرسپولیس مقابل نماینده فوتبال قطر و از طرفی دیگر ناکامی پاختاکور در برپایی جشنواره گل مقابل الفیحا، بلیط صعود سپاهانی‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سپاهان یا پرسپولیس؛ جشن صعود را کدام تیم برگزار می‌کند؟

روز دوم هفته ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، بعد از شکست نمایندگان فوتبال ایران، سپاهان با شکست ۲ بر ۱ مقابل الاتحاد عربستان و نساجی هم با شکسته ۲ بر ۱ مقابل الهلال عربستان، با دیدار حساس پرسپولیس _ الدحیل در ورزشگاه قرمز‌پوش آزادی آغاز می‌شود.

الهلال از گروه D با ۱۶ امتیاز، العین امارات در گروه A با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به الهلال، امروز برای افزایش امتیاز خود به عدد ۱۵ به مصاف الفیحا می‌رود، تیمی که با ۶ امتیاز در این گروه در جایگاه سوم قرار دارد. نسف قارشی در گروه B، با تساوی مقابل السد قطر، با ۱۱ امتیاز در جایگاه نخست‌ گروه قرار دارد.

سپاهان یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیاست که در گروه C، در دیدار با الاتحاد صدرنشین در دیداری خارج از خانه شکست را‌ پذیرا شد و با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دار‌د، در شرایطی که نیروی هوایی عراق در مصاف با آلمایق به برتری ۳ بر دو ۲ رسید و هر دو تیم شانس یکسانی برای صعود به مرحله حذفی این پیکارها دارند.

نساجی مازندران دیگر نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا، با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و عملاً حذف آنها از این پیکارها مسجل شده است. تیم الهلال در این گروه با ۱۶ امتیاز صعود خود را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده است.

بخت تیم‌های پاختاکور، با کسب ۷ امتیاز و ۷ گل زده و ۷ گل خورده و در مجموع تفاضل صفر و سپاهان ایران که با ۱۰ امتیاز از ۶ بازی هنوز شانس حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را دارد به هم گره خورده است.

سپاهان که با تفاضل ۸ گل در جایگاه دوم گروه C قرار دارد، در صورتی که پاختاکور با ۸ گل از سد الفیحا عبور کند و تفاضل خود را به عدد ۸ برساند، شانسش را تا حدودی برای صعود به مرحله حذفی این پیکارها از دست خواهد داد.

از طرفی پرسپولیس ایران که با ۸ امتیاز در جایگاه دوم گروه E این پیکارها قرار دارد و با تفاضل گل ۱، با شکست الدحیل، عملاً با ۱۱ امتیاز نسبت به مردان دیار زاینده‌رود به‌عنوان‌ یکی از رقبای صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها، به دور بعد صعود خواهد کرد.

‌سپاهان چشم به بازی پاختاکور_ الفیحا دوخته است و از طرفی هم نیم نگاهی به بازی پرسپولیس _ الدحیل دارد. شکست پرسپولیس مقابل نماینده فوتبال قطر، بلیت صعود سپاهانی‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست و از طرفی دیگر ناکامی پاختاکور در برپایی جشنواره گل مقابل الفیحا، بلیت صعود سپاهانی‌ها به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست.

دیدار پاختاکور _ الفیحا ساعت ۱۷:۳۰ به وقت ایران در جریان هفته ششم رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. دیدار پرسپولیس _ الدحیل هم امروز ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران سرخ‌پوشان پایتخت برگزار می‌شود.

پایان رأفت بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار پرسپولیس - الد‌حیل، اظهار کرد: پرسپولیس، راهی جز شکست دادن الد‌حیل ندارد و سرنوشت پرسپولیس به پیروزی مقابل الد‌حیل گره خورده است.

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس افزود: هیچ تیمی، از پیش بازنده نیست و الد‌حیل هم از این قاعده مستثنی نیست. گالتیه سرمربی فرانسوی الد‌حیل خیلی باهوش است و مایکل اولونگا، مهاجم اهل کنیای الد‌حیل خطرناک. مدافعان پرسپولیس نباید چشم از این بازیکن فرصت‌طلب بردارند.

شهاب زاهدی با دروازه حریفان آشتی کند

رأفت بیان کرد: خط حمله پرسپولیس در بازی‌های اخیر عملکرد ضعیفی داشته است و شهاب زاهدی در این بازی باید با دروازه حریف آشتی کند و استارت گلزنی خود را بزند.

حاشیه‌سازی یک سَم مهلک برای پرسپولیس است‌

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: یحیی گل‌محمدی، مربی با تجربه‌ای است و باید حواشی را از تیم دور کند، زیرا در شرایط فعلی حاشیه‌سازی یک سَم مهلک برای پرسپولیس است.

زأفت با اشاره به اینکه پرسپولیس با صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، کار بسیار سخت‌تری پیش رو دارد، بر گره سرنوشت سپاهان به بازی "پرسپولیس - الد‌حیل " هم اشاره کرد و گفت: زور سپاهان به الاتحاد نرسید، کسر سه امتیاز از این تیم، شرایط سپاهانی‌ها را در جدول سخت‌تر کرد.

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: امیدواریم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با شکست الد‌حیل، جشن صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا را ‌بگیرد.

صعود سپاهان، با شکست در دیدار خارج از خانه مقابل الاتحاد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، برد پرسپولیس مقابل الد‌حیل، نبض حیات مردان دیار نصف جهان را در لیگ قهرمانان آسیا قطع خواهد کرد. شکست الحیفا هم مقابل پاختاکور با تفاضل ۸ گل، که غیرممکن به نظر می‌رسد، هم در حذف نام سپاهان از جمع صعودکنندگان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تأثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار