مدیر هیات مدیره‌ موسسه مددکاری:

با توجه بیشتر به موسسه پویش مهر، راه پیشرفت و رشد برای معلولین دماوند باز می‌شود

دماوند (پانا) - مدیر موسسه پویش مهر شهرستان دماوند، ضمن اشاره به تاثیر این نهاد و آموزش‌‌های آن در زندگی فراگیران این مجموعه‌، خواستار توجه مسئولین مربوطه به این موسسه، با توجه‌ به مسئله کمبود مالی و امکانات در زمینه‌های مختلف شد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
با توجه بیشتر به موسسه پویش مهر، راه پیشرفت و رشد برای معلولین دماوند باز می‌شود

سیمین رشیدی‌امین، مدیر هیئت مدیره‌ موسسه مددکاری و حرفه‌ای پویش مهر شهرستان دماوند، در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «موسسه پویش مهر، نقطه‌ عطفی برای بزرگسالان معلول است. این موسسه در راستای توانمندسازی و شناسایی استعدادهای معلولین راه‌اندازی شده است؛ همچنین اینجا معلولین، در رشته‌هایی همچون گلیم بافی، فرش بافی و معرق آموزش می‌بینند.»

وی در ادامه گفت: «این موسسه تاثیر بسیاری در زندگی اعضای آن دارد؛ به دلیل اینکه آنها می‌توانند، مهارت‌های مختلفی را فرا بگیرند و همچنین از آن، برای خود کسب درآمد داشته باشند. فراگیران بعد از ورود به این موسسه و قرار گرفتن در اجتماع، از گوشه گیری و منزوی بودن رها می‌شوند.»

رشیدی امین، در خصوص مشکلاتی که بر سر راه این موسسه قرار گرفته است، اظهار کرد: «ما در موسسه پویش مهر، تحت حمایت هیچ سازمان یا ارگانی نیستیم و فقط خیرین به ما کمک می‌کنند؛ با اینکه حدود ۱۵ سال است که در خدمت معلولین هستیم، ولی هنوز خواسته اصلی ما از سازمان ها و مسئولین مربوطه برآورده نشده است.»

مدیر این موسسه در ادامه خاطرنشان کرد: «متاسفانه برای اعضای ما هیچ مکان مشخصی وجود ندارد که بتوانند کارهای هنری خود را آنجا به فروش بگذارند. ما نیاز به یک حامی داریم و از مسئولین می‌خواهیم تا از ما در راستای پیشرفت و خدمت به معلولین توانمند و با استعداد شهرستان دماوند، حمایت کنند؛ به ویژه که بعضی از اعضای ما حتی وسیله ایاب‌ ذهاب، برای رفت و آمد به موسسه را ندارند و قطعا این موضوع، باعث می‌شود که ما از وجود گرانبهای آنها بهرمند نشویم.»

دانش‌آموز خبرنگار: ستاره خالقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار