مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

پژوهش در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت پژوهش در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر است.

کد مطلب: ۱۴۲۹۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر است

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت‌وگو با پانا گفت:« غرفه‌های نمایشگاه، بیانگر این است که فعالیت های خوبی در حال شکل گیری است. دانش آموزان شرکت کننده در نمایشگاه شور و اشتیاق بسیاری دارند و قطعا در آینده یکی از ثاثیرگذارترین افراد در عرصه علمی خواهند بود.»

وی افزود:« در نمایشگاه سال گذشته، آموزش و پرورش در زمینه پژوهش، مقام اول را از آن خود کرد که تشویق‌های بسیاری از غرفه‌های موفق و پژوهشگران استان خراسان رضوی داشتیم.»

شوشتری بیان کرد:« ساز و کار نمایشگاه امسال متفاوت است و فضای فیزیکی به اندازه کافی در اختیار آموزش و پرورش قرار نگرفت. امیدواریم در سال آینده بتوانیم جایگاه بهتری کسب کنیم و نمایشگاه توسعه بیشتری داشته باشد. امروز شاهد فعالیت پر رنگ پژوهشسراهایی هستیم که در سراسر استان گسترده و فعال شدند. »

وی در پایان گفت:« در مسابقات و دبیرخانه‌های کشوری هر کدام از پژوهشسراهای دانش آموزی استان خراسان حرفی برای گفتن دارند. بعضی از این پژوهشسراها در حال مدیریت پژوهشگرها و فعالیت‌های پژوهشی کشور در آموزش و پرورش هستند.امیدوارم با مدیریت پژوهشکده عباس زادگان و تیم پرتلاش پژوهشی استان خراسان رضوی، در مسیر پیشرفت و تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت قرار بگیریم.»

دانش آموز خبرنگار: رضا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار