مدیر‌کل آموزش و پرورش استان مرکزی‌:

برنامه فراگیر پرورشی یکی از بهترین برنامه‌های معاونت پرورشی وزارت آموزش‌و‌پرورش است

مشهد (پانا) -‌ مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت‌‌ برنامه فراگیر پرورشی یکی از بهترین برنامه‌های معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش است که کار را در مدرسه با مدیران معین کرده است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۵۸
لینک کوتاه کپی شد
برنامه فراگیر پرورشی یکی از بهترین برنامه‌های معاونت پرورشی وزارت آموزش‌و‌پرورش است

حسین مولوی، مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی، در پاسخ به این سوال که "چه برنامه هایی برای جذب دانش آموزان به تشکل های دانش آموزی در استان مرکزی انجام شده است؟" گفت: تشکل‌های دانش آموزی با حمایت معاونان پرورشی و مدیر مدرسه محقق می‌شود. در جلساتی که با مدیران مدارس در مهر ماه برگزار شده بود، تاکید شد که از میان دانش آموزان علاقمند به تشکل های دانش آموزی، از آنها دعوت شود تا در تشکل های دانش آموزی شرکت کنند.

مولوی با اشاره به مشوق های حضور دانش آموزان در تشکل های دانش آموزی گفت : ‌‌برگزاری اردوهای ویژه‌ی این دانش آموزان ، برگزاری جلسات هم اندیشی با دانش آموزان و اعطای نقش های مهم در مدرسه به دانش آموزان عامل هایی برای تشویق آنها به سمت تشکل های دانش آموزی است.

مولوی در ادامه گفت : خود حضور در تشکل برای دانش آموز مشوق است. دانش آموز در این مسیر ساخته می شود و پرورش پیدا میکند.

وی در پاسخ به این سوال که " چه اقداماتی برای اجرای برنامه فراگیر پرورشی در استان مرکزی انجام شده است؟ " گفت : برنامه فراگیر پرورشی یکی از بهترین برنامه های معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش است.

مولوی با اشاره به حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در استان مرکزی گفت:
در هفته گذشته معاون وزیر آموزش و پرورش در استان مرکزی، در جمع مدیران مدارس حضور داشتند و برنامه فراگیر پرورشی را کامل برای مدیران شرح دادند.

مولوی ادامه داد : حال مدیران مدارس میدانند که در حوزه برنامه فراگیر پرورشی باید چه اقداماتی انجام بدهند، و چگونه می‌توانند این فعالیت ها را در بستر سامانه نورینو به ثبت برسانند.
الحمدالله با این اقدامی که انجام شد و از نزدیک مدیران در جریان کار برنامه فراگیر پرورشی قرار گرفتند ، سرعت حرکت اموزش و پرورش استان مرکزی در برنامه فراگیر پرورشی انشاءالله بهتر خواهد شد.


دانش آموز خبرنگار: رضا بهرامی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار