معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه‌یک شهرری:

طرح شهید‌همت فرصتی برای انتقال تجربه‌ها است

شهرری یک (پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، طرح شهید‌همت را فرصتی برای انتقال تجربه‌ها دانست و گفت آموزگاران در این طرح ایده‌ها را به اشتراک می‌گذارند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید‌همت فرصتی برای انتقال تجربه‌ها است

محمد صفری، معاون آموزش ابتدایی آموزش‌ پرورش ناحیه‌یک‌شهرری در حاشیه برگزاری طرح شهید همت در سالن جلال آل‌احمد اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: برای تحقق طرح شهید همت، تعدادی از آموزگاران توانمند در دوره‌هایی که از سوی معاونت آموزش ابتدایی اداره‌کل شهرستان‌های استان تهران در دانشکده علوم قرآن و حدیث آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام تشکیل شد، شرکت می کنند و در این جلسات تدریس می‌کنند.

معاون آموزش‌ابتدایی ناحیه یک شهرری افزود: درحال حاضر این افراد به عنوان مدرس، آموخته‌های خود را به جمع دیگری از نوآموزگاران به عنوان مدرسان میانی در شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان منتقل کرده و درنهایت این زنجیرۀ انتقال مفاهیم به جمع بزرگ‌تری از آموزگاران مدارس ابتدایی ختم می‌شود.

وی ادامه داد: با عنایت به برنامه‌ریزی مدون صورت پذیرفته در حوزه معاونت آموزش ابتدایی ناحیه یک‌ری این طرح در نوبت صبح و عصر در روزهای شنبه و یکشنبه هر هفته با حضور مدرسان محترم در اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، سالن جلال آل احمد برگزار می شود.

این مقام مسئول اذعان کرد: در این طرح، روش‌های تدریس دروس ریاضی پایه‌های چهارم تا ششم، فارسی پایه اول تا سوم، علوم پایه چهارم، هدیه‌های آسمان پایه‌های دوم و سوم به نوآموزگاران آموزش داده می‌شود.

محمد صفری در پایان خاطرنشان کرد: طرح شهید همت فرصتی برای انتقال تجربه‌ها است و آموزگاران در این طرح ایده‌ها را به اشتراک می‌گذارند و در پایان دوره، به همه شرکت کنندگان محترم که نوآموزگاران ناحیه یک شهرری هستند؛ گواهی حضور در دوره‌های توانمندسازی اهدا می‌گردد.

دانش‌آموز خبرنگار: حنانه ولیانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار