رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

تبدیل فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه دشمن

تهران (پانا) - رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه فضای مجازی را باید تبدیل به میدان تاخت و تاز علیه دشمن قرار داد گفت بدانید و آگاه باشید که رهبر معظم انقلاب روی همه شما نوجوانان عزیز بسیار حساب باز کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۴۲۸۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل فضای مجازی به میدان تاخت و تاز علیه دشمن

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی در پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی کشور خظاب به دانش‌آموزان حاضر اظهار کرد: شما در حین دانش‌آموز بودن وارد مرحله جوانی زندگی خود شده‌اید، مقطعی از زندگی که در بسیاری از منابع دینی توصیف‌هایی درباره اهمیت آن انجام شده است، ایامی که دارای ویژگی‌های منحصر به خود است دارد و وظایفی را نیز برعهده فرد گذاشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره میزان اهمیت دوره نوجوانی گفت: مقام معظم رهبری شما نوجوانان و جوانان را بسیار جدی گرفته‌اند و ارزش زیادی برای این نسل قائل هستند، اما آیا شما نیز به همان میزان خود را جدی گرفته‌اید؟ حتما دیده‌اید و یا شنیده‌اید که چه جوان‌ها و نوجوان‌هایی اقدام به باز کردن گره‌های محتلف کرده‌اند؛ به همین دلیل است که توقع کارهای بزرگ از شما عزیزان می‌رود.

وی با بیان اینکه بسیاری از علما در نوجوانی و ابتدای دوران جوانی به اجتهاد رسیده‌اند، تصریح کرد: در برخی مواقع به جوانی سن صدارت هم می‌گویند، یعنی نوجوان همانند وزیری است که باید مشورت‌های او را شنید.

قمی در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآور شدن توجه ویژه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به نوجوانان و جوانان، عنوان کرد: حضرت امام (ره) همواره مایل به مشارکت جوانان در زمینه‌های مختلف بودند بودند، حال هم این نهضت که یادگار امام راحل است در دستان شما نوجوانان است و یکی از وظایف شما مشارکت در امور و ارائه راهکار به ما مسئولان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه با در جنگ ترکیبی که دشمن به راه انداخته باید جهاد عظیمی را انجام داد و آن جهاد تبیین است، بیان کرد: تبیین کردن است که می‌تواند به همه کمک کند؛ بر اساس نظر امام خمینی همه مردم باید تبلیغ اسلامی را پیگیری کنند. تبلیغ اسلام و انتشار مفاهیم شیعه تنها با سازمان تبلیغات اسلامی نیست و تمامی آحاد، سازمان‌ها و ارگان‌ها باید در این زمینه فعال باشند.

وی افزود: اگر نگاهی به تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی بیاندازیم می‌بینیم هرگاه مشکلی به وجود می‌آمد، حضرت امام خمینی(ره) حضور همه مردم را برای حل آن مهم می‌دانستند، بسیج را ۲۰ میلیونی خواندند و برای رفع بی‌سوادی نهضت مردمی سوادآموزی را راه اندازی کردند. وظیفه جهاد تبیین هم همانند این امور است و نیاز است که تمامی افراد مختلف در جامعه پای کار باشند، مخصوصا شما نوجوانان و جوانان که بسیار به کمک‌هایی که می‌توانید بکنید، نیاز است.

قمی در پایان یادآور شد: فضای مجازی را باید تبدیل به میدان تاخت و تاز علیه دشمن قرار داد و بدانید و آگاه باشید که رهبر معظم انقلاب روی همه شما نوجوانان عزیز بسیار حساب باز کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار