مسئول آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کلات:

گفت‌وگو با دانش‌آموزان می‌تواند بهبود فرایند آموزشی و پژوهشی را تسهیل کند

کلات (پانا) - مسئول آموزش متوسطه دوم آموزش و پرورش کلات عنوان کرد گفت‌وگو با دانش‌آموزان می‌تواند بهبود فرایند آموزشی و پژوهشی را تسهیل کند.

کد مطلب: ۱۴۲۷۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گفت‌وگو با دانش‌آموزان می‌تواند بهبود فرایند آموزشی و پژوهشی  را تسهیل کند

مسئول آموزش متوسطه دوم دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان کلات از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در هنرستان کوثر شهر زاوین خبر داد.

در ادامه نظارت های بالینی، مهدی جنگی و فائزه الیاسی کارشناسان آموزش متوسطه دوم و تکنولوژی و گروه های آموزشی این مدیریت از دبیرستان امام رضا(ع) و هنرستان کوثر شهر زاوین از "نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری" هنرستان مذکور بازدید کردند.

مهدی جنگی در این‌ خصوص گفت: این نمایشگاه در راستای هفته پژوهش و فناوری در محل هنرستان کوثر شهر زاوین با همت و خلاقیت هنرآموزان و هنرجویان ،از دستاوردهای هنریشان برگزار شده است.

مسئول آموزش متوسطه دوم این دستگاه گفت: در طول این بازدید گفتگوهایی صمیمی با دانش‌ آموزان فعال در رشته‌های طراحی و دوخت و گرافیک صورت گرفت، این ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان فرصتی را فراهم کرد تا نظرات، چالش‌ها، و پیشنهادات خود را در خصوص مسیر تحصیلی خود بیان کنند.

جنگی افزود: این گفت‌وگوها می‌توانند بهبود فرایند آموزشی و پژوهشی در این زمینه‌ها را تسهیل کنند و موجب مشارکت پررنگ دانش‌آموزان در بهبود فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی در هنرستان می شود و همچنین، در جریان این گفتگوها، نظرات و پیشنهاداتی از سوی هنرآموزان و هنرجویان بیان شد که به عنوان یک بخش مهم از این تجربه مطرح شد.

وی تشریح کرد: این نمایشگاه، علاوه بر ارائه دستاوردهای هنری، فرصتی مناسب برای ترویج توانمندی‌ها و انگیزه دانش‌آموزان است و امیدواریم این گونه رویدادها در زمینه آموزش و پرورش ادامه یابد و نقش مهمی در پیشبرد مسیر تحصیلی و حرفه‌ای هنرآموزان ایفا کند.

فائزه الیاسی، کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی آموزش و پرورش کلات نیز در جریان این بازدید از همت و تلاش همکاران و هنرجویان هنرستان کوثر تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار