مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

برگزاری مانور زلزله در مدارس امری ضروری است

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت دانش‌آموزان، چه در محیط مدرسه و چه در محیط منزل از جمله گروه‌هایی هستند که همواره در معرض خطرات ناشی از زلزله قرار دارند، به همین جهت آموزش‌های لازم و برگزاری مانور زلزله در مدارس امری ضروری است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور زلزله در مدارس امری ضروری است

سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی طی مراسم مانور سراسری زلزله در مدرسه سرآمد صدیقه (س) ناحیه 7 مشهد گفت: سلامت روح و جان دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا دانش آموزان آینده این کشور هستند.

سید امیر شوشتری خطاب به دانش آموزان گفت: دانش آموزان شاهد برگزاری این مراسم ها و تلاش های بی وقفه مسؤلین در نهادهای مختلف هستند، تمام این تلاش ها برای رشد و سلامت هرچه بیشتر شما دانش آموزان است.

وی در ادامه افزود: برای بهبود کیفیت مدارس نیز برنامه هایی در نظر گرفته شده است. مانند برنامه سه‌شنبه های امید که در آن، هر سه شنبه یک مدرسه در مناطق مختلف خراسان رضوی احداث می‌شود.

شوشتری در ادامه گفت: اگر به همین روال پیش برویم تا ۲ سال پیش رو نیمی از مدارسی که در ۷ سال آینده باید احداث شوند را افتتاح می‌کنیم. در جهت امکان پذیری این طرح نیز از ارگان ها و نهاد مختلف و خیرین برای یاری رساندن به آموزش و پرورش دعوت می‌شود.

دانش آموز خبرنگار: هستی انسان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار