مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان؛

شناسایی ۹۰۰۰ کلاس فرسوده در استان اصفهان

اصفهان (پانا)- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد:۹۰۰۰ کلاس فرسوده در استان اصفهان شناسایی شده است ، ۴۰ مدرسه هم در اثر فرونشست زمین آسیب دیده است ، باید اعتباراتی د ر کشور  تأمین بشود برای بازسازی و ایمن سازی این ۹۰۰۰ کلاس فرسوده تامین شود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی  ۹۰۰۰ کلاس فرسوده در استان اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان :«شاهد برگزاری مانور ایمنی و زلزله در دبیرستان فرزانگان یک هستید که در شهر اصفهان اجرا شد.


منصور شیشه فروش افزود: هدف از برگزاری مانور ارتقاء سطح دانش دانش‌آموزان است که در زمان وقوع زلزله چگونه مکان‌های ایمن در کلاس را شناسایی کنند. در چند ثانیه اول تکان‌های زلزله ،پناه گیری کنند. همچنین خروجی اضطراری را به‌صورت ایمن یاد بگیرند.


وی افزود: قرار است در همه مدارس استان بیش‌از پنج هزار و ششصد مدرسه با مشارکت ۹۶۰ هزار دانش‌آموز این مانور عملیاتی و اجرایی بشودو نیروهای امدادی هم کمک می‌کند برای این‌که بتوانند نقش خودشان را در ایمن سازی مدارس ایفا کنند.


شیشه فروش تصریح کرد:۹۰۰۰ کلاس فرسوده در استان اصفهان شناسایی شده است ، ۴۰ مدرسه هم در اثر فرونشست زمین آسیب دیده است ، باید اعتباراتی در کشور تأمین شود.


وی ادامه داد: در مورد مدارس فرونشستی نیز ۲۲مدرسه در حال بازسازی است و مابقی مدارس در دستور کار قرار دارد که ان شالله بازسازی شود.


وی تاکید کرد: یکی از نکات مهم داشتن یک مدرسه ایمن است ، هم ساز و هم متعلقات آن که مدارس به‌عنوان پایگاه‌های مدیریت بحران مشخص شده‌اند و طرح مدرسه ایمن در برابر زلزله تدوین شده و در استان در حال اجرایی شدن است.

خبرنگار دانش آموزان:ستایش صالح پور،هستی جعفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار