سوء‌استفاده یک بلاگر از عنوان مقدس معلمی؛ موضوع به مراجع قضایی ارجاع شد

بوشهر(پانا) - به‌دنبال درج مطلبی مبنی بر فعالیت معلم بلاگر در استان بوشهر در سوم آذر ‌در بعضی از کانال‌ها و رسانه‌ها، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر از تکذیب این شایعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سوء‌استفاده یک بلاگر از عنوان مقدس معلمی؛ موضوع به مراجع قضایی ارجاع شد

عبدالله گنخکی‌ با اعلام این خبر اظهار کرد‌: در پی انتشار تصاویر هنجارشکنانه در قالب دورهمی تعدادی دختر نوجوان که شاگرد خصوصی خانم بلاگر مذکور بوده‌اند‌، سبب تکدر خاطر جمعی از مردم انقلابی استان شده است.

گنخکی افزود‌: ضمن احترام به دغدغه‌مندی و حساسیت امت حزب الله نسبت به نظام تعلیم و تربیت، به اطلاع رسانیده می‌‌شود که بلاگر فوق‌الذکر هیچ گونه رابطه استخدامی و شغلی با مدارس دولتی و غیردولتی استان نداشته و ندارد‌ و بعنوان مدرس خصوصی در منزل شخصی خود تدریس خصوصی داشته است‌.

گنخکی اظهار کرد‌: به دلیل انتساب دروغین تدریس در مدارس متوسطه و سوء‌استفاده از عنوان مقدس معلمی توسط این بلاگر، اداره کل آموزش و‌ پرورش استان بوشهر از طریق مراجع قضایی، موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کند.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت‌: صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف و تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی، رویکرد مهم و اساسی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در دولت مردمی ایران قوی بوده و خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار