سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

صهیونیست‌ها دستاوردی جز فضاحت و رسوایی نداشتند

هدف صهیونیست‌ها از بین بردن حماس بود

تهران (پانا) - سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محور مقاومت را الگوگرفته از بسیج دانست و گفت اگر امروز می‌بینیم صهیونیست‌ها آتش‌بس دادند نه به دلیل توجه به قوانین حقوق بشری بلکه از سر استیصال و درماندگی بود آنها ۲۵ روز با تانک و نفربر حمله کردند اما دستاوردشان فقط فضاحت و رسوایی جهانی بود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
صهیونیست‌ها دستاوردی جز فضاحت و رسوایی نداشتند

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف روز یکشنبه در همایش بزرگ بسیجیان نیشابور در سالن شهدای مدافع حرم این شهر، گفت: امروز کلمه مقدس بسیج برای مردم مترادف است با همه پیروزی‌ها و خدماتی که یک نهاد مقدس می‌تواند برای کشور و مردمانش انجام دهد.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی همه کسانی که دل در گرو عمران، آبادانی و الگو شدن ایران عزیز دارند، بیان کرد: امروز اگر محور مقاومت برای عالم افتخار آفریده است محصولی است الگوگرفته از بسیج و امروز همه اذعان دارند که بسیج، مایه اصلی همه پیروزی‌های کشور ما بوده است. اگر بسیج نبود، سرنوشت دفاع مقدس، جنگ تحمیلی و اینکه رژیم بعث چه بر سر کشور می‌آورد، معلوم نبود. اگر بسیج نبود، منافقین داعیه‌دار کشور می‌شدند و معلوم نبود گروهک‌های تجزیه‌طلب چه مصیبتی برای مردم به وجود می آوردند.

وی با تاکید بر این نکته که بسیج در همه عرصه‌ها حضوری معنادار و تمام‌کننده داشته است، ابراز کرد: بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام و به اندازه، سه خصوصیتی است که بسیج را متمایز کرده و بهره‌دهی بسیج را افزایش داده است. از این رو امروز، کشور ما در مقایسه با کشورهایی که با آمریکا ارتباط دارند، سرافراز و سربلند، الگو و الهام بخش است و این مرهون همین سه خصلت بسیجیان است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز ۲۲ قشر بسیج در عرصه‌های مختلف مشغول خدمت‌رسانی هستند و روز به روز هم به عظمت بسیج در ابعاد کمی و کیفی افزوده می‌شود. همچنین امروز تمامی اقشار مختلف جامعه ما بسیجی هستند و خمیرمایه تفکرشان اخلاص، صداقت و خود را ندیدن و دیگران را دیدن، است چرا که بسیجیان تلاش می‌کنند تا بدون دیده شدن خدمت کنند و امروز وظیفه همه ما تداوم راه بسیج است.

سردار شریف تاکید کرد: ۷۵ سال که صهیونیست‌ها با همکاری انگلیس و آمریکا بخش عمده‌ای از مسلمانان و مسیحیان را آواره و صهیونیست‌ها را از سراسر دنیا در فلسطین ساکن کردند و در طی این ۷۵ سال فلسطینی‌ها تلاش‌های بسیاری برای بازپس‌گیری سرزمینشان کردند اما با همه شهادت‌ها و اسارت‌ها برگ برنده‌ درخشانی نداشتند تا وقوع انقلاب اسلامی و نگاه امام خمینی(ره) به مساله فلسطین که نقطه عطف پیروزی انقلاب اسلامی توقف و عقب‌گرد صهیونیست بود.

وی گفت: ایجاد سفارت فلسطین در ایران، نامگذاری روز قدس و توجه همیشگی امام راحل به فلسطین سبب شد تا آنچه صهیونیست می‌خواهد محقق نشده و مردم دنیا با نیات صهیونیست‌ها و رنج و محنت مردم فلسطین آشنا شدند.

وی افزود: امروز به برکت عملیات معجزه‌آسای طوفان‌الاقصی مساله‌ فلسطین یک موضوع جهانی شد و برای نخستین بار در طی ۷۵ سال گذشته افکار عمومی در ۵ قاره جهان متوجه ظلم صهیونیست شد، فریب رسانه‌های صهیونیست را نخورد، مظلومیت مردم فلسطین و وحشی‌گری صهیونیست را با چشمان خودش دید.

سردار شریف ادامه داد: در همه دنیا جنگ و نبرد قواعد و ادبیاتی دارد، اما در ۴۸ روز گذشته صهیونیست‌ها تمام قواعد جنگی را زیر پا گذاشته و به هیچ یک از قوانین اعتنا نکردند و در غزه یک شهر محاصره شده با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت تمامی مدارس، مساجد، کلیساها و بیمارستان‌ها را بمباران کردند اینجاست که جهان به جمله امام خمینی(ره) پی بًرد که "اسرائیل غده سرطانی است" و اگر محو نشود برای همه مردم دنیا مشکل ایجاد می‌کند و این ظلم معطوف به همه جهان است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: دنیا شاهد بود که با وجود فریاد یکپارچه مردم جهان باز هم صهیونیست‌ها بمباران غزه را قطع نکردند و اگر امروز می‌بینیم که آتش بس دادند نه به خاطر توجه به قوانین حقوق بشری دنیا که از سر استیصال و درماندگی بود. صهیونیست‌ها ۲۵ روز با تانک و نفربر حمله کردند اما دستاوردشان تنها فضاحت و رسوایی جهانی بود.

وی افزود: از ۳۰۰۰ نفر نیروی حماس تنها ۱۰۰۰ نفر در طوفان الاقصی شرکت کردند و امروز بیش از ۲۹۰۰ رزمنده حماس همچنان پای مبارزه با رژیم صهیونستی هستند البته صبر و استقامت مردم غزه مثال زدنی که با وجود شهادت، بیماری و تحریم غزه را ترک نکردند.

سخنگوی سپاه ادامه داد: هدف صهیونیست‌ها از بین بردن حماس بود اما نمی‌دانستند حماس، تفکر و منطق مقاومت است و منطق مقاومت را نمی‌توان با بمب و موشک از بین برد. نیشابور بیش از ۲۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرد زیرا پیروزی و عزت بدون رنج و جهاد بدست نمی‌آید و هیج ملتی با پذیرش ذلت به جایی نمی‌رسد. امروز مردم فلسطین به این باور رسیدند که به راه و هدف خودشان فکر کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار