مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

اردبیل(پانا) - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع اردبیل گفت همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۲۷۰۱۷
لینک کوتاه کپی شد
مشگین‌شهر میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود

علی واحد، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل در جلسه ستاد برگزاری استقبال و میزبانی از شهدای گمنام مشگین‌شهر افزود: شهدای گمنام پس از تحویل در فرودگاه اردبیل و تشییع پیکرهای مطهر در مرکز استان در شهرهای فخرآباد و قصابه مشگین‌شهر خاکسپاری خواهند شد.

وی با دعوت از همه مردم استان اردبیل برای استقبال شایسته از شهدای گمنام میهمان این استان اظهار کرد: در اجرای مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام از ظرفیت خادمان شهدا استفاده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اضافه کرد: پس از برگزاری جلسه هماهنگی، برنامه‌ها، مراسم، زمان، مکان تشییع و دفن پیکر این ۲ شهید مطهر به‌زودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است دی ماه سال گذشته هم پیکرهای پاک ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم اردبیل در این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.

استان اردبیل با تقدیم سه هزار و ۴۰۰ شهید از مجموع ۲۲۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و حدود ۱۰ هزار جانباز جزو سه استان برتر در کشور است که بیشترین شهدا را به نسبت جمعیت تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار