مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

یکی از محورهای اصلی آموزش کیفیت بخشی است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران با بیان اینکه کیفیت در حال حاضر یکی از محورهای اصلی همه مباحث آموزشی است، عنوان کرد آموزش و پرورش به عنوان نظام تعلیم و تربیت وظیفه دارد در جهت ارتقای آن بکوشد و با استفاده از روش‌های مناسب بهترین بستر را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
یکی از محورهای اصلی آموزش کیفیت بخشی است

دومین جلسه کیفیت بخشی آموزشی (معاون آموزش متوسطه) با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه 8، اعضای شورای معاونین، کارشناس مسئولان حوزه متوسطه و جمعی از مدیران مدارس در سالن شورا برگزار شد.

علی آمره ضمن بررسی نمودار روند رشد منطقه و با وجود همه محدویت ها در سال گذشته از تلاش همکاران در خصوص ارتقاء شاخص های مربوطه تشکر کرد و اظهار کرد: کیفیت در حال حاضر یکی از مولفه ها و محورهای اصلی همه مباحث آموزشی است و آموزش و پرورش به عنوان نظام تعلیم و تربیت وظیفه دارد در جهت ارتقای آن بکوشد.

وی افزود: باید با استفاده از روش های مناسب و به روز آموزشی و آسیب شناسی کارشناسانه در سطح منطقه موانع رشد را برطرف کنیم و بستر را برای رشد و توسعه مهیا کنیم. همچنین مدیران مدارس با نظارت جامع بر عملکرد دبیران، نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنند و علت را جویا شده و در رفع آن بکوشند و از طرف دیگر دبیران نیز با شرکت در کارگروه های مختلف آموزشی تقویت درونی را ایجاد کنند و در کلاس های ضمن خدمت از روش های نوین و جدید آموزش بهره ببرند.

در پایان ضمن ارایه نکته نظرات و پیشنهادات اعضا، علی آمره در خصوص فضای برگزاری امتحانات نهایی و نحوه سوالات که باید مفهومی باشد نکاتی را عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا شرایط مساعد و مناسب آموزشی را برای دروس مختلف ایجاد کنیم که در امتحانات نهایی، بهترین نتیجه را بدست آوریم و همچنین بر برگزاری امتحانات شبه نهایی تاکید ویژه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار