در حساس ترین بازی هفته یازدهم؛

تراکتور با دو گل فولاد خوزستان را بدرقه کرد

تبریز (پانا) - در ادامه دیدار های هفته یازدهم مسابقات فوتبال کشور، تراکتور تبریز میزبان فولاد خوزستان بود که این تیم را با دو گل بدرقه کرد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور با دو گل فولاد خوزستان را بدرقه کرد

در حساس ترین بازی یازدهمین هفته از سری مسابقات جام خلیج فارس،لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 3.00 امروز در هوای سرد یادگار امام تبریز تیم های تراکتور و فولاد باهم به رقابت پرداختند که خمز برنده این دوئل اسپانیایی مربیان دو تیم بود.
تراکتور در این بازی از شرایط بسیار خوبی برخوردار بود و بازیکنان تیم از همبستگی بالایی برخوردار بودند که حاصل آن برد قاطع دو بر صفر این بازی را به ثمر آورد.
در دقیقه 19 بازی در یک موقعیت خطرناک گوستاوو در برگشت توپ را برای مهدی حسینی کاشت تا هر چیزی برای به پدید آمدن گل بسیار زیبا و زیر تاقی قدرتمند حسینی مهیا شود.
این سبک بازی در تراکتور ادامه دار بود تا تیم بتواند موقعیت های مهم و حساس دیگری نیز ایجاد کند.
گل دوم بازی حتی قدرتمند تر از اولی اتفاق افتاد به گونه ای که کریستوفر کنت از گرفتن کامل آن باز ماند و توپ بعد از برخورد به دست آن به گل رفت تا بدین گونه مهدی حسینی در این بازی دبل کند.

حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر (62 - مهدی هاشم نژاد)، صفا هادی، سید مهدی حسینی (88 - آلوارو خیمنز)، گوستاوو واگنین، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین زاده (88 - محمد مهدی قنبری) و مهدی عبدی مهره های پاکو خمز برای این بازی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار