فرماندار اصفهان:

بسیج نهادی متعالی است که به‌دنبال خدمت مردم و پیشرفت کشور است

اصفهان (پانا) - فرماندار اصفهان گفت بسیج نهاد متعالی است که بدنبال خدمت مردم و به دنبال پیشرفت کشور است. آنجایی که باید مجتهدت نظامی کند، مقابله با دشمن کرده و از مرزهای کشور دفاع می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
بسیج نهادی متعالی است که به‌دنبال خدمت مردم و پیشرفت کشور است

محمد علی احمدی، فرماندار اصفهان در گفت و گو با پانا گفت: «بسیج همه گروه های سنی را در بر می گیرد و آحاد مختلف مردم عضو بسیج هستند.»

وی افزود: «قبل از آغاز جنگ در سال ۱۳۵۸ بسیج تشکیل شد و بعد از پایان جنگ هم همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند بسیج باید با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهد. این موضوع نشان از این دارد که اگر یک نهاد یا مجموعه ای به جوان و نوجوان اهمیت بدهد، این موضوع به نسل های بعدی هم استمرار پیدا می کند.»

احمدی در ادامه گفت: «این استمرار بدلیل حضور نوجوانان و جوانان در بسیج است و می بینم که همچنان این درخت تناور و پرثمر به واسطه وجود آنها باعث شده که پویا و به روز باشد و در عرصه های مختلف مجاهت کند.»

فرماندار اصفهان اظهار کرد: «نوجوانان عزیز عضو بسیج، آنهایی که فعال می شوند در این نهاد مقدس برای تعالی کشور تلاش می کنند، چون بسیج نهادی متعالی است که بدنبال خدمت به مردم و پیشرفت کشور است. آنجایی که باید مجاهدت نظامی کند، مقابله با دشمن کرده و از مرزهای کشور دفاع می کند.»

احمدی در آخر گفت: «نوجوان بسیجی یعنی کسی که هم الان نقش آفرینی می کند و هم برای نسل های آینده فعالیت می کند.»

دانش آموز خبرنگار : محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار