سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به پانا اعلام کرد؛

صدور کیفرخواست پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در نیمه اول آذرماه

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه از صدور کیفرخواست پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر در نیمه اول آذرماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
صدور کیفرخواست پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش در نیمه اول آذرماه

مسعود ستایشی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوال پانا درخصوص آخرین وضعیت پرونده قتل داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر اظهار کرد: پرونده در مرحله دادسرا است. پرونده جنایی و کیفری است و باید تمام ابعاد و زوایای آن در اطلاع‌رسانی مورد توجه قرار بگیرد. درخصوص پرونده مرحوم داریوش مهرجویی و همسرشان مرحومه محمدی‌فر تا الان ۴ نفر به عنوان متهم حاضر در صحنه قتل بودند و به اعمال ارتکابی خود اقرار کردند.

وی افزود: علاوه بر اقراری که متهمان داشتند موارد دیگری در پرونده وجود دارد که به ارتکاب قتل دلالت دارد. یکی از موارد و نکاتی که مورد مطمح نظر بازپرس و دادستان فردیس است و مطابق اظهارات متهمان با شرح معاینه مرحومان و علت تامه فوت است، وجود آلت قتاله‌ و طلای مرحومه بوده که در محل اختفای یکی از متهمان کشف شده است. علاوه بر این خونی که در محل ارتکاب جرم کشف شده، با یکی از متهمان انطباق دارد. گوشی مقتولان نیز از منزل یکی از متهمان کشف شده و بازبینی پیام‌ها در گوشی دلالت بر این موضوع دارد.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و استعلاماتی در راستای روشن شدن ابعاد موضوع صورت گرفته است و در نیمه اول آذرماه پرونده به صدور کیفرخواست منتهی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار