تجمع و راهپیمایی بزرگ مدیران دانش آموزان مادران کودکان و اقشار مختلف مردم شیروان در حمایت از کودکان غزه برگزار شد

شیروان(پانا)_ تجمع و راهپیمایی بزرگ مدیران دانش آموزان مادران کودکان و اقشار مختلف مردم شیروان در حمایت از کودکان غزه صبح روز شنبه ۲۷ آبان از محل میدان انقلاب اسلامی تا مصلی امام خامنه‌ای این شهر در حمایت از مظلومیت کودکان غزه و کشته شدن آنها به دست رژیم غاصب اسرائیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۲۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
تجمع و راهپیمایی بزرگ مدیران دانش آموزان مادران کودکان و اقشار مختلف مردم شیروان در حمایت از کودکان غزه برگزار شد

تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا این خشم بزرگ را به جهانیان به نمایش گذاشتند. در این تجمع و راهپیمایی بزرگ شرکت کنندگان گرد هم آمدند تا با فریادهای الله اکبر سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن مرگ بر صهیونیسم وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ضمن حمایت از مظلومیت و آوارگی کودکان و زنان در غزه حقانیت و مظلومیت آنان را به گوش جهانیان رسا ندند.

کودکان و مادران شیروانی حاضر شده در این مراسم با مشت‌های گره کرده اعلام کردند ملت ایران همواره از حق و حقانیت آزادی انسان‌ها حمایت و دفاع خواهند کرد و ملت فلسطین در مبارزه با ظلم تنها نیست.

مریم کودک ۱۰ ساله که در این تجمع بزرگ شرکت کرده است به خبرنگار ما گفت من آمده‌ام تا کودکان فلسطینی احساس تنهایی نکنند من به آنان می‌گویم ما کودکان شیروانی همیشه از شما دفاع می‌کنیم و ادامه دهنده راه شما هستیم و از اینکه رژیم غاصب شما را بمباران می‌کند و خواهران و برادران شما شهید شده‌اند ما ناراحتیم اما می‌دانیم که همه مسلمان‌ها حق شما را خواهند گرفت.

رضا نوجوان دیگری افزود نباید هیچ کودکی در جهان مورد تجاوز و جنگ قرار بگیرد و زخمی شود یا اینکه شهید شود ما همواره پشت بچه‌های فلسطینی هستیم از آنان دفاع می‌کنیم.

مادر جوانی که در این اجتماع بزرگ شرکت کرده است می‌گوید: من به همراه فرزندانم در این اجتماع بزرگ شرکت کردیم که با آنان بیاموزیم که باید از آزادگی و انسانیت و حقانیت دفاع کنیم. وی اضافه کرد: ما امروز آمده‌ایم که به دنیا بگوییم پایان اسرائیل نزدیک است با حمایت ملت‌های آزاده در همه دنیا به این واقعیت دست خواهیم یافت همه دنیا بدانند و بیایند و از ملت فلسطین دفاع کنند. میدان انقلاب و خیابان امام رضا و خیابان‌های منتهی به این میدان مملو از جمعیت شرکت کننده در این تجمع و راهپیمایی بزرگ و مادران و کودکان شیروانی و مدیران و اقشار مختلف مردم برای حضور انبوه خود ضمن حمایت از کودکان و مادران غزه قصد بیدار کردن افکار عمومی جهان در برابر فاجعه بزرگ انسانی که در این منطقه از جهان رخ داده است را دارند و می‌خواهند بگویند جهان در مقابل این ظلم بزرگ بیدار شود و بی تفاوت نماند چرا که کودکان و زنان بی دفاع در غزه در معرض خطر قرار دارند.

خبرنگار: غلامرضا مینا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار