نشست صمیمانه استاندار با تشکلات دانش اموزی استان گلستان

گلستان(پانا)-نشست هیئت اندیشه ورز شورای دانش اموزی و تشکلات دانش اموزی استان گلستان به همراه همایش آموزشی و مهارتی تشکلات دانش آموزی و نخبگان علمی و فرهنگی گلستان با حضور علی محمد زنگانه استاندار استان گلستان ، سید رضا نظری ، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان ، و جمعی از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی در سالن همایش سردار سلیمانی کانون طه شهرستان گرگان برگزار گردید .

کد مطلب: ۱۴۲۵۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمانه استاندار با تشکلات دانش اموزی استان گلستان

نظری ضمن عرض تبریک سالروز‌ ولادت حضرت زینب ، هفته کتاب ‌و‌کتاب خوانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،خطاب به استاندار بیان کرد: دانش اموزانی که امروز در این سالن حضور دارند ، در روز ۱۳ آبان ماه ، با قرار گرفتن قوم های مختلف کنار یکدیگر متحد و منسجم حماسه ها آفریدند و به همه جوامع فهماندند که همچنان پای کار این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی در صحنه ها و‌جبهه ها حضور پیدا میکنند.این مسئله ، نشان دهنده ی بینش و‌ بصیرت بالای دانش اموزان است . این دانش اموزان در همه حوزه ها خصوصا تعلیم و تربیت افتخار آفرینان هستند،همچنین کنکور ۱۴۰۱-۱۴۰۲ شاهد حماسه ای دیگر از این عزیزان بودیم .

نظری با اشاره به اینکه آفرینش حماسه ها توسط گلستانی ها نشان از توانمندی های بسیار آنان در حوزه های اقتصادی ‌و مسائل کلیدی است ادامه داد : این استعداد ها و ظرفیت ها می تواند کمک حال شما در استان باشد تا در حوزه های مختلف از آنها استفاده شود و انشالله شاهد پیشرفت های بیشتری از آنان و استان باشیم .

نظری ابراز کرد: این دانش اموزان توانمند ، نماینده تشکل های دانش اموزی اند و ما واقف بر این موضوع هستیم که اگر دانش اموزی بخواهد موفق شود و پله های موفقیت را طی کند تا در آینده مدیری متخصص و متعهد برای نظام باشد نیازمند است که از همین حالا پای کار باشد و فعالیت خود را آغاز کند.

نظری در پایان بیان کرد : بنده به عنوان متولی آموزش ‌‌پرورش استان گلستان به آینده دانش اموزان استان خود بسیار امیدوارم و انشالله نتیجه و‌سرنوشت خوب را بااستفاده از این دانش اموزان رقم خواهیم زد.

زنگانه در آغاز ضمن گرامی دانستن نام‌ و یاد ۴ هزار شهید والا مقام صدر اسلام استان و شهدای مظلوم این روز های فلسطین اظهار داشت : افراد و اقشار جامعه از مرد و زن و کودک که در دفاع از هویت خود ، میهن شان ، آرمان هایشان ، آزادی هایشان جان ارزشمند خود را به دست گرفته و روانه میدان جنگ می‌شوند ؛ بایدالگو های جوامع نخبه و دانش اموزان باشند .

وی در ادامه ویژگی مشترک مستکبران را رواج فساد در جامعه خدایی خواند و افزود : ما اوج این طغیان ها را در فلسطین و‌ اوج فساد را در غرب میبینیم .

زنگانه از حضور تمامی دانش اموزان و نمایندگان تشکل ها بابت بیان مسائل و مطالباتشان تشکر کرد و برخی از پیشنهادات و مشکلاتی که قابل حل در مدت زمان کمتری بود را در الویت قرار داد و با اشاره به اینکه تمامی تولیدات محتوایی رسانه های اجتماعی ( مجازی ) باید توسط دانش اموزان و دانشجویان و نخبگانصورت گیرد افزود : اگر ما به کار دانش اموزان و نوجوانان خلاق و‌فعالمان اعتماد کنیم ، آنها با توجه به نیازمندی های روز دانش اموزی و با اشراف به مسائل سیاسی اجتماعی مطرح روز جامعه و چالش ها ، اثری فاخر خلق میکنند که کمک کننده ی جوامع دانش اموزی باشد .ما با میدان دادن به این نسل جوان شاهدپیشرفت در استان و سطح کشور خواهیم بود و باید در تمامی حوزه ها اعم از جهاد تبیین ، آسیب های اجتماعی ، پیشگیری از اعتیاد و… از وجود این نیرو های پویا بهره مند شویم

در این نشست ، مسائل ، مشکلات ، نیازمندی ها و‌ درخواست های حوزه های مختلف دانش اموزی توسط نمایندگان این تشکل ها ( سازمان دانش اموزی استان ،مجلس دانش اموزی استان ، بسیج دانش اموزی استان ، خبرگزاری پانا استان ) در حضور استاندار و مسئولین گلستان تبیین شد .

گفتنی است ، علی محمد زنگانه ، این اطمینان خاطر را داد که به مسائل مطرح شده توسط یکایک نمایندگان تشکل های دانش اموزی رسیدگی و اقداماتی در جهت رفع مشکلات و نیازمندی های این تشکل ها انجام می‌شود

در این نشست ، پیشنهاداتی کارا و ثمربخش توسط سایر دانش اموزان حاضر ابراز شد و استاندار و مدیرکل آموزش و‌پرورش استان ، نوید استفاده از پیشنهادات اثر گذار را در دستگاه اجرایی اموزش و پرورش استان گلستان دادند .

در پایان از سرود دانش آموزی مشاور توسط استاندار محترم ونماینده تشکلات رونمایی گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار