آلودگی هوا مدارس مشهد را تعطیل کرد

مشهد (پانا) - کلیه مدارس مشهد، مهدکودک ها و مراکز پیش دبستانی به علت آلودگی هوا یکشنبه ۲۸آبان تعطیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
آلودگی هوا مدارس مشهد را تعطیل کرد

یکشنبه ۲۸ آبان ماه جاری، کلیه فعالیت های آموزشی مدارس در مشهد مقدس، مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح بصورت غیرحضوری در بستر سامانه شاد برگزار می شود.

جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر به شدت توصیه می شود و آنان باید فعالیت های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. ضمناً در صورت ادامه روند پایداری آلاینده ها، تصمیم گیری در خصوص وضعیت شیفت عصر متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

در این مورد اعلام شد مدیران دستگاه های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیرمجموعه های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد مقدس، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدارهای لازم صورت پذیرد.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه کریمیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار