امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

در طول این ۷۰ سال، اسرائیل همیشه حمله‌کننده و مردم غزه همیشه دفاع کننده بودند

بهارستان یک (پانا)- امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان در مراسم حمایت از مردم غزه در آموزشگاه موفقیان یک، اسرائیل را همیشه حمله کننده و مردمان غزه را همیشه دفاع کننده دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
در طول این ۷۰ سال، اسرائیل همیشه حمله‌کننده و مردم غزه همیشه دفاع کننده بودند

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان ضمن اشاره به جنایات اسرائیل بیان کرد: اسرائیل یک غده ی سرطانی است که در سرزمین فلسطین به وجود آمد و آرام آرام رشد کرد و بعدا بعضی کشورها اسرائیل را به رسمیت شناختند، گرچه ما اسرائیل را هرگز به رسمیت نمی‌شناسیم و نخواهیم شناخت.

موسوی همچنین عنوان کرد:در طول این ۷۰ سال، اسرائیل همیشه حمله کننده و مردم غزه همیشه دفاع کننده بودند اما برای اولین بار در تاریخ، عده ای از جوانان غیور، تحت عنوان یگان های قسام که نیروی نظامی و شاخه ی نظامی حماس است، دست به دست هم دادند و با‌هم همکاری کردند؛ مردمان فلسطین در طول ۵ ساعت، یک عملیات بزرگ به نام، عملیات طوفان‌الاقصی انجام دادند. این عملیات به قدری کوبنده و شدید و همچنین قوی بود که ابهت پوشالی اسرائیل را بر هم ریخت، همچنین به گفته مقام معظم رهبری، بعد از عملیات طوفان الاقصی، نه اسرائیل، اسرائیل سابق است و نه فلسطین آن فلسطین سابق است.

حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد موسوی در ادامه بیان کرد: در طول این ۴۰ سال گذشته، اسرائیل تمام قدرتش را به کار برد، نه تنها خودش بلکه قدرت آمریکا، فرانسه و دیگر هم پیمانان خود که تا به امروز نتوانستند هیچ نتیجه ای بگیرند؛ اگر اسرائیل قدرتی داشت باید با حماس و یا با یگان های قسام می‌جنگید تا این عملیات را انجام بدهد، نه اینکه شهر غزه را بمباران کند.

امام‌جمعه بخش گلستان در ادامه ی سخنان خود شرح داد: گاهی اوقات در فضای رسانه ای به گونه ای برای ما جلوه می‌دهند و وانمود می‌کنند که اسرائیل موفق خواهد شد، ولی مطمئن باشید که پیروز این میدان مردم غزه بوده و خواهند بود. ما مردم کشور ایران با شرکت در راهپیمایی ها و تجمعات در واقع اعلام کردیم که ما برای حمایت از مردم غزه تجمع کرده‌ایم، ما با مردم غزه ابراز همدردی می‌کنیم، ما با شما هستیم و ما به فکر شما هستیم.

دانش‌آموز خبرنگار: ترنم سیاه‌کوهیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار