مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان عنوان کرد:

افزایش معلومات دانش‌آموزان، موجب نیل آنها به مراتب بالای دانشگاهی است

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست مدیران متوسطه دون نظری در بازید دبیرستان ماندگار البرز رسیدن به مراتب بالای دانشگاهی را ملزم افزایش معلومات دانش‌آموزان دانست.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش معلومات دانش‌آموزان، موجب نیل آنها به مراتب بالای دانشگاهی است

نشست مدیران متوسطه دوم نظری در اردوی علمی دبیرستان ماندگار البرز با حضور آیت اصلانی مدیر، فروغ شعبانی معاون آموزشی ناحیه یک بهارستان در دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد.

آیت‌اصلانی، مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در نشست اردوی علمی مدیران متوسطه دوم نظری ضمن اشاره به مراتب دانشگاهی دانش‌آموزان تشریح کرد: دانش‌آموزان با تلاش در افزایش معلومات خود می‌توانند جایگاه بالایی را در مراتب دانشگاهی به دست آورند تا بتوانند مشاغل مناسبی برای خود انتخاب کرده و آینده خود را به درستی رقم بزنند.

در ادامه اصلانی در خصوص تلاش دبیران و مدیران ذکر کرد: درکنار تلاش دانش‌آموزان ما دبیران و مدیران مسئول هستیم؛ می‌بایستی قدم به قدم دانش‌آموزان حرکت کنیم مخصوصا دانش‌آموزان کنکوری، باید مراقب حال آنان باشیم، زیرا امسال سال بسیار پر‌تنش و پرهدفی برای آنان می‌باشد و سخت در تلاش بدست آوردن هدف خود است.

مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان به آموزش‌های مجازی دبیرستان البرز اشاره کرد: دانش‌آموزان مناطق محروم شهرستان‌های استان تهران می‌توانند از این کلاس‌های ‌مجازی دبیرستان ماندگار البرز نهایت استفاده را داشته باشند زیرا این کلاس‌ها کمک بسیار شایسته‌ای به تقویت دانش‌آموزان برای امتحان نهایی و کنکور است.

مدیر آموزش پرورش ناحیه یک بهارستان در پایان سخنان خود به دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: امسال سال سرنوشت ساز شما است؛ با تلاش بسیار و انگیزه بالا می‌توانید هدف خود را بدست بیاورید، غیرممکنی وجود ندارد شما بخواهید و تلاش کنید حتما با لطف و عنایت خداوند متعال به آن خواهید رسید؛ به یاد داشته باشید توکل بر خدای مهربان همیشه چاره مشکلات ما انسان‌ها است.

خبرنگار دانش‌آموز: النا چالیشگر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار