رقابت‌های جودوی قهرمانی نوجوانان آسیا؛

حذف ۶ جودوکار ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

تهران (پانا) - ۶ نماینده ایران در بخش دختران و پسران به روی تاتامی رفتند، اما همگی با شکست مقابل رقبایشان حذف شدند.

کد مطلب: ۱۴۲۴۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حذف ۶  جودوکار ایران از رقابت‌های قهرمانی آسیا

در پایان نخستین روز از مسابقات جودوی نوجوانان آسیا در ازبکستان،

آندیا فلاح در وزن ۴۰- کیلوگرم دختران که ۸ جودوکار حضور داشتند در همان دور نخست مقابل اوتیپکالی از قزاقستان شکست خورد و در جدول شانس مجدد، نیز به حریف هندی باخت و حذف شد.

آناهیتا موسوی در وزن ۴۴- کیلوگرم دختران، نیز در همان دور نخست مقابل هونگ ون از چین تایپه شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت و در این مرحله، نیز مقابل حریف خود از هند شکست خورد و حذف شد. در این وزن ۱۱ جودوکار حضور داشتند. اما در بخش پسران امیرمحمد حسن نژاد در وزن ۵۰- کیلوگرم دور نخست استراحت کرد،

«شاوکاتوف» از ازبکستان را برد، اما در نیمه نهایی مقابل نماینده عربستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در رده بندی نیز برابر نماینده ترکمنستان با امتیاز وازاری سکست خورد و از رسیدن به مدال بازماند. در وزن ۵۵- کیلوگرم، رضا چهارمحالی در اولین مبارزه مقابل کودبوندیف از تاجیکستان شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت، اما در این مرحله نیز مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. ١۵ جودوکار در این وزن حضور داشتند.

متین عبادی در وزن ۶۰- کیلوگرم در نخستین مبارزه به مصاف «یوسف البرک» از کویت رفت و در کمتر از ۱۰ ثانیه حریف خود را ایپون کرد اماودر دور بعد مقابل عیساکوف از قزاقستان، شکست خورد و به جدول شانس مجدد راه یافت. وی در جدول شانس مجدد ابتدا نماینده ازبکستان را شکست داد، اما مقابل نماینده کشور چین تایپه شکست خورد و حذف شد.

امید پیوندی هم در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین مبارزه به مصاف «روسلان کازنیسف» از ترکمنستان رفت و در نهایت حریف خود را ایپون کرد. وی در مرحله یک هشتم به مصاف نماینده ازبکستان رفت و با شکست مقابل این جودوکار به جدول شانس مجدد راه یافت و در این مرحله نیز مقابل نماینده تاجیکستان، بازی را واگذار و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار