مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

بررسی و تحلیل مراجعات مردمی بعد از سفر رییس جمهور محترم به اطلاع مردم رسانده می‌شود

در سفر به استان چهارمحال و بختیاری

شهرکرد(پانا) - سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش از بررسی و مراجعات مردمی بعد از سفر ریاست جمهوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی و تحلیل مراجعات مردمی بعد از سفر رییس جمهور محترم به اطلاع مردم رسانده می‌شود

سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی و عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با پانا تصریح کرد:« سفرهای استانی افراد سیاستگذار در سطح کلان کشور به این صورت خواهد بود که با مراجعه و شناسایی مشکلات و مسائل مردم در سطح جامعه به صورت قانونی درصدد رفع این مشکلات باشیم.»

وی در ادامه عنوان کرد:« خدمت و رعایت شان مردم در سفرهای رییس جمهورمحترم و هیات دولت و نمایندگان تام الاختیار وزرا هدف گذاری شده است و با اشاره به هدفمند بودن خدمت و رعایت شأن مردم در سفر ریاست جمهوری حضور نمایندگان وزیر آموزش و پرورش در استان چهارمحال و بختیاری را دلیلی برای خدمت به فرهنگیان دانش آموزان و اولیا آنها دانست.»

هاشمی اظهار کرد:« سعی می‌شود آنچه در اختیار، صلاحیت و توان ما هست به کار گرفته تا مشکلات مردم طی این سفرها حل شود و آنچه که در اختیار و صلاحیت ما نیست با هماهنگی‌هایی که با اعضای شورای معاون وزارت آموزش و پرورش داریم برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد.»

فاطمه آقابابایی، سیده زهرا اصغر زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار