مسئول امور بانوان آموزش و پرورش البرز:

دختران البرزی در جشنواره ملی بهیندوخت خوش درخشیدند

کرج (پانا) - مسئول امور بانوان آموزش و پرورش البرز از درخشش دانش‌آموزان البرزی در جشنواره ملی بهیندخت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۵۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دختران البرزی در جشنواره ملی بهیندوخت خوش درخشیدند

زهرا شاکر مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک به خانواده دانش آموزی و فرهنگیان استان البرز گفت: حوزه امور زنان وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی اثرگذارترین مخاطبان این دستگاه، یعنی دختران دانش آموز که ظرفیت بالقوه برای تربیت نسل آینده و مادران فردا محسوب می‌شوند، برنامه‌های متنوعی جهت رشد و شکوفایی استعداد و هویت بخشی آنان در دستور کار قرار داد و یکی از این برنامه‌ها جشنواره ملی بهیندخت بود که همزمان با میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) آغاز به کارکرد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش اعتماد به نفس، ارتقای توانمندی و خودباوری دختران عنوان کرد و افزود: جشنواره ملی بهیندخت با توجه به توانمندی‌های دختران در عرصه‌های گوناگون، در چهار دوره تحصیلی ویژه دانش آموزان و همینطور دانشجو معلمان اجرا شد.

وی ادامه داد: دختران البرزی با رویکرد هویت بخشی و تمدن‌سازی بر مبنای فرهنگ و تمدن قوی ایران زمین، فعالیت خود را در این جشنواره ملی آغاز کردند و در نهایت نادیا ترکمان نژاد از مدرسه نصرت مظاهری 2 ناحیه چهار کرج در رشته نقاشی و آریانا مریدی از مدرسه گلستان شهرستان ساوجبلاغ در رشته عکس نوشته رتبه اول را به خود اختصاص دادند. همچنین آنیسا مهری از مدرسه زنده یاد مریم پایکاری شهرستان ساوجبلاغ موفق به کسب رتبه سوم در رشته نقاشی شد. زهرا خانی دانشجو معلم استان البرز نیز در رشته ساخت کلیپ به رتبه اول رسید.

قابل ذکر است آیین اختتامیه این جشنواره ملی با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مشاور وزیر درامور زنان وزارت آموزش و پرورش و با تقدیر از برترین ها، در تهران برگزار شد.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار