پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان در کمتر از یک ماه

تهران (پانا) - همه فرهنگیان اتفاق نظر دارند به دلیل زمان‌بر بودن فرآیند دایر شدن مستمری بازنشستگی، اولین وجهی که پس از بازنشستگی دریافت می‌کنند سهم‌الشرکه خود از موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است که در یک زمان طلایی به دست آن‌ها می‌رسد. بنابراین در راستای حفظ کرامت و جایگاه اعضای موسسه، بخشی از برنامه و تلاش مدیران جدید موسسه این بوده که مبلغ فوق هرچه سریع‌تر به حساب آن‌ها واریز شود.

کد مطلب: ۱۴۲۳۳۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت سهم‌الشرکه اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان در کمتر از یک ماه

به گزارش روابط عمومی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان؛ در طول سالیان گذشته سهم‌الشرکه فرهنگیان عضو موسسه در زمان بازنشستگی و بدون نیاز به هیچگونه اقدامی از سوی اعضا، معمولا بین 70 روز تا 3 ماه پس از دریافت اطلاعات به حساب آن‌ها واریز می‌شد اما طی یک سال اخیر و با تدابیر مدیران تحولگرای صندوق، اعضا باید در کوتاهترین زمان ممکن سهم‌الشرکه خود را دریافت کنند.

در واقع پرداخت سهم‌الشرکه فرهنگیان ظرف مدت یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگان، یکی از خواسته‌های فرهنگیان بود که تحقق این امر در طول یک سال گذشته موجب رضایت و خشنودی اعضای بازنشسته شده است به طوری که واریزی سهم‌الشرکه در برخی از ما‌ه‌ها طی کمتر از 15 روز انجام شده است.

اگرچه مبالغی که به حساب فرهنگیان بازنشسته واریز می‌شود، ممکن است گره‌گشای همه مشکلات مالی آن‌ها نباشد اما واضح است این مبلغ پاسخگوی بخشی از نیازهای آن‌ها در زمان بازنشستگی خواهد بود که در یک زمان مناسب به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

بنابراین سوالی که پیش می‌آید این است که چنین تحول بزرگی در کاهش مدت زمان واریز سهم‌الشرکه به حساب بازنشستگان از 3 ماه به حدود یک ماه چگونه اتفاق افتاده است؟

در یک کلام باید گفت که درایت، نگاه و دغدغه تیم مدیریتی موسسه برای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، موجب تحول و اصلاح در فرآیند واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان شده است. در این راستا، زیرساخت‌ها و سیستم اعضای موسسه تقویت شده و معاونت، مدیران و کارشناسان معاونت مالی و سرمایه انسانی با تلاش جهادی و شبانه‌روزی اقدام به اصلاح فرآیند کردند که صرفه‌جویی قابل توجهی در خصوص وقت و هزینه به دنبال داشته است که گامی بلند در خصوص امر تسویه از ابتدای تاسیس صندوق تاکنون است.

اگرچه زمان واریز سهم‌الشرکه بازنشستگان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود اما همزمان دقت و کنترل‌های داخلی بیشتر و کنترل‌های مالی در این فرآیند با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار