شاخص‌های بهره‌وری در صنعت خودرو تقویت می‌شود

تهران (پانا) - معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صمت، دانشگاه جامع علمی کاربردی و شرکت ستاره ایران، با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری و تدارک زمینه برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با تحولات فناورانه جدید در صنعت خودرو تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

کد مطلب: ۱۴۲۳۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد
شاخص‌های بهره‌وری در صنعت خودرو تقویت می‌شود

این تفاهمنامه همکاری با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت به امضاء حسین بلندی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و سیدحمید ادبی مدیرعامل شرکت ستاره ایران به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش اتومبیل‌های سواری مرسدس بنز در ایران رسید.

تعامل در زمینه های آموزشی و پژوهشی، افزایش سطح توانمندی و تربیت نیروی کار شایسته، متخصص، کارآمد و ماهر متناسب با نیاز صنعت خودرو، توسعه نظام صلاحیت حرفه‌ای و توسعه و تعمیق ارتباط صنعت و دانشگاه با هدف افزایش بهره‌وری تولید و اشتغال در کشور از موضوعات اصلی این تفاهمنامه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در حاشیه امضاء این تفاهمنامه با بیان اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی بدنبال ایجاد زمینه ای برای توانمندسازی نیروی کار به منظور ارتقاء رقابت‌پذیری است، افزود: این تفاهمنامه در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های وزارت صمت در استفاده از ظرفیت‌های موجود به امضاء طرفین رسید.

حسین بلندی هدف اصلی امضاء این تفاهمنامه سه جانبه را تقویت شاخص‌های بهره‌وری و تدارک زمینه برگزاری دوره های آموزشی مرتبط با تحولات فناورانه جدید در صنعت خودرو برای جامعه مورد نظر اعلام و اظهارامیدواری کرد با اهتمام طرفین تحولی در حوزه صنعت خودرو کشور ایجاد شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار