وحشت آمریکایی‌ها از مصاف با ایران روی تاتامی جهانی

آمریکایی‌ها خصومت خود با ورزش ایران را نشان دادند/ عدم صدور روادید؛ مهر تأیید بر دشمنی دولت‌مردان آمریکا با ملت ایران

تهران (پانا) - آمریکا ‌میزبان مسابقات ووشو قهرمانی ۲۰۲۳ جهان، با کارشکنی و در اقدامی غیرحرفه‌ای و با نادیده گرفتن منشور و جنبش المپیک و روح ورزش، برای تیم ملی ووشو ایران در زمان مقرر روادید حضور در این پیکار‌ها را صادر نکرد.

کد مطلب: ۱۴۲۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
وحشت آمریکایی‌ها از مصاف با ایران روی تاتامی جهانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ووشو، قرار است مسابقات ووشو قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به صورت رسمی در تاریخ ۲۴ آبان‌‌ در تگزاس آمریکا برگزار شود.

خصومت و کارشکنی سیاسی آمریکایی‌ها، علیه ورزش ایران همواره عیان بوده و ایالات متحده بار دیگر با عدم صدور روادید در زمان مقرر برای تیم ملی ووشو مردان و زنان کشورمان که در آخرین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۹ به عنوان نخست دست یافته بود، مهر تأییدی بر دشمنی خود با ملت بزرگ ایران زده و عملا اعتبار و ارزش این مسابقات را با ممانعت از حضور مدافع عنوان قهرمانی زیر سوال برد.

این اقدام میزبان مسابقات ووشو قهرمانی جهانی در حالی است که فدراسیون ووشو ایران روند اخذ روادید آمریکا را از ابتدای سال جاری آغاز و در تیرماه با حضور در سفارت این کشور در ارمنستان مراحل مربوطه را در زمان مقرر طی کرده بود.

پیگیری‌های زیادی از سوی فدراسیون ووشو، وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته بین‌المللی (IOC) جهت صدور روادید آمریکا برای تیم ملی ووشو ایران صورت گرفت که متسفانه میزبان مسابقات با نادیده گرفتن منشور و جنبش المپیک و همچنین پیگیری‌های انجام شده در سطح عالی ورزش، اقدام به صدور روادید برای ووشوکاران ایران نکرد و تیم ملی کشورمان شانس حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را از دست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار