فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

رسانه زبان گویای بسیاری از واقعیت‌های تاریخی است

بیرجند (پانا) - فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی گفت رسانه عرصه‌ای مهم و مجموعه‌ای است که می‌تواند زبان گویای بسیاری از واقعیت‌های تاریخی باشد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
رسانه زبان گویای بسیاری از واقعیت‌های تاریخی است

سردار محمدرضا مهدوی بیان کرد: امروز دشمن صهیونیستی با کودک کشی، نسل کشی و هزاران جنایتی که در حق انسان های بی دفاع و مظلوم غزه انجام می دهد و سعی دارد که مانع از انعکاس این جنایت ها به دنیا می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: دشمن صهیونیستی و غربی ها از واقعیت های موجود در صحنه ترس دارند، چون اگر واقعیت جنایت های آنها در دنیا منعکس شود، قطعا روند دروغ گویی آنها به دنیا افشا خواهد شد.

وی ادامه داد: افشای حقیقت این است که رژیم صهیونیستی و غربی ها سالیان سال به نسل های مختلف جهان دروغ گفتند و دروغ و نیرنگ حاکمیت خود در دنیا را ادامه دادند و امروز می خواهند مانع از انعکاس و افشای این جنایت ها شوند.

مهدوی عنوان کرد: انعکاس صحنه های جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین به دنیا توسط اصحاب رسانه با منافع و دیدگاه های غرب و اسرائیل در تضاد است که یکی از آنها حقوق بشری است؛ امروز ۱۱ هزار انسان بی دفاع و کودک در فلسطین بدست رژیم صهیونیستی کشته و شهید شدند و در حالی که غربی ها دَم از حقوق بشر می زنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) تاکید کرد: رسانه‌ها می توانند زبان گویای واقعیت ها باشند که در دنیا در حال انجام است و این واقعیت ها را به نسل جوان، مردم و جوامع مختلف انعکاس دهند.

وی ادامه داد: با انعکاس جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه بسیاری از افراد جهان که مسلمان هم نبودند حتی در آمریکا و اروپا برای دفاع از ملت مظلوم غزه به صحنه آمدند و این محصول کار رسانه است.

مهدوی بیان کرد: بیدار کردن ملت ها و آزادگان، بیدار کردن اقشار مختلف در دنیا، انعکاس اعتراضات جهانی به جنایت های رژیم صهیونیستی؛ همه اینها به واسطه کار رسانه و فعالیت فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی است که منجر به بیداری ملت ها و افشای ماهیت واقعی دشمنان و جنایت های آنها در دنیا می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) گفت: امروز رسانه بیشترین تاثیر را در بیداری ملت ها و افشاگری واقعیت های در حال اتفاق در جهان دارد.

وی به تشکیل قرارگاه جهادی در استان اشاره کرد و افزود: به لطف خدا انسجام بخشی و هماهنگی در دستگاه های دولتی در این راستا صورت گرفته و همه نهادها پای کار آمدند و برنامه‌ریزی های خوبی برای تمامی مراکز علمی، آموزشی و دستگاه ها در حال انجام است.

مهدوی گفت: در قالب قرارگاه جهاد تبیین کارگروه های مختلفی برای انجام جهاد تبیین در استان انجام تشکیل شده که هر کدام با عمل به وظایف خود تاثیر به سزایی در ذهن مخاطب و بیداری نسل جوان خواهند داشت.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) افزود: در راستای قرارگاه جهاد تبیین باید به نحوه شکل گیری و گذشته تاریخی رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آنها، فرمایشات امامین انقلاب اسلامی در این خصوص و صحبت های شهدا بیان شود و با استفاده از زبان هنر و اشکال مختلف هنری جنایت های رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای همه ملت های تبیین کرد.

وی ادامه داد: ما در قرارگاه مرکزی جهاد تبیین برای انجام رسالت خود در بیداری ملت ها و افشای جنایت های رژیم صهیونیستی برای دنیا؛ آمادگی کامل داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار