معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر؛

هفته آینده شیر رایگان در مدارس استان بوشهر توزیع می شود

بوشهر(پانا)_ معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهر گفت از هفته آینده شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۴۲۲۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هفته آینده شیر رایگان در مدارس استان بوشهر توزیع می شود

حیدر ابراهیمی در گفتگو با پانا اظهار کرد : دو روز در هفته و تا پایان سال بین ۱۲۲ هزار نفر از دانش آموزان ابتدایی مدارس دولتی سراسر استان بوشهر شیر توزیع می شود .

ابراهیمی افزود : اعتبار هزینه تهیه این شیر ازمحل هدف مندی یارانه ها تامین شده است و این شیرها غیرقابل فروش بوده و الزاماً می بایست توسط دانش‌آموز مصرف شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد : شیر توزیعی دارای ویژگی‌های؛ پاکتی فرادما (استریل)، نیمه چرب با حجم ۲۰۰سی سی و دارای رتبه A از نظر کیفی خواهد بود.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان بوشهربا اشاره به سرانه مصرف شیر در بین دانش آموزان و اثر وضعی آن بر موفقیت تحصیلی آنها بیان کرد: شیر رایگان دو روز در هفته و تا پایان سال تحصیلی ویژه دانش آموزان دوره پیش دبستانی و ابتدایی در مدارس دولتی سراسر استان بوشهر توزیع می شود.

ابراهیمی با تاکید بر دقت نظر آموزش و پرورش بر سلامت شیرهای تامین شده گفت : کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان بهداشت مدارس آموزش و پرورش به عنوان ناظرین کیفی بر توزیع این شیر نظارت خواهند کرد.

خبرنگار : دنیا شریفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار