وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

احداث بیش از دو هزار مدرسه در کشور با همراهی بنیاد برکت

نیروهای مهرآفرین در مسیر صدور شناسه قرار گرفته‌اند و رفع مشکلات نیروهای خرید خدمت نیز در دستور کار جدی وزارت قرار دارد

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر یک‌روزه به خراسان شمالی از احداث بیش از دو هزار مدرسه در کشور با همراهی بنیاد برکت خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
احداث بیش از دو هزار مدرسه در کشور با همراهی بنیاد برکت

به گزارش اداره روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه ادب در شهرک سلمان فارسی اسفراین با قدردانی از بنیاد برکت برای احداث مدرسه گفت: تفاهم ما با این بنیاد برای احداث هزار مدرسه بوده است اما تاکنون تعداد مدارس احداث شده از سوی این بنیاد از دو هزار مدرسه عبور کرده است.

صحرایی با اشاره به اینکه نیروهای مهرآفرین در مسیر صدور شناسه قرار گرفته‌اند و رفع مشکلات نیروهای خرید خدمت نیز در دستور کار جدی وزارت قرار دارد، افزود: آینده شهرها و مناطق در گرو توسعه و رشد مدارس همان منطقه است و هر فرد دلسوزی باید برای ساخت آینده فرزندان این سرزمین به فکر رفع نیازهای مدارس باشد.

وی مدرسه‌سازی را زمینه مهمی برای آینده‌سازی در کشور دانست و گفت: کسری معلم حاصل چندین سال است و برای تامین نیرو در این زمینه به افزایش ظرفیت دانشگاه فرهنگیان اتکای ویژه داریم.

در این مراسم دبستان ۶ کلاسه ادب شهرک سلمان فارسی اسفراین افتتاح شد. این مدرسه در محوطه‌ای به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع با ۶۵۵ متر مربع زیربنای آموزشی و ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی بنیاد برکت ساخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار