خطیب نماز جمعه شهرستان مرند:

خواندن کتاب اندیشه انسان را بزرگ می کند

مرند (پانا) - خطیب نمازجمعه شهرستان مرند با بیان اینکه خواندن کتاب اندیشه انسان را بزرگ می کند، گفت: ارزش انسان به میزان علم است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
خواندن کتاب اندیشه انسان را بزرگ می کند

حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده،در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان مرند گفت:اگر ایران امروز اقتدار دارد،در منطقه و در دنیا قدرتمند است به برکت خون حاج حسن ها و حاج قاسم ها است.
وی در ادامه افزود: عراق،تهران را با سوخو ۲۵ موشک باران می کردند ما یک موشک نداشتیم تا از پایتخت کشور دفاع کنیم. اما ما الان نزدیک به سی نوع موشک در دست داریم.

حجت‌الاسلام نعمت زاده در ادامه تاکید کرد:این اراده خداست تا اینجا هر کس به این ملت خیانت کرده است نابود شده است همچنان که رهبر معظم فرمودند: «اراده خداوند بر این است که این عصر را،قرن ۲۱ میلادی و قرن ۱۵ اسلامی را،قرن عزت اسلام و دفن دشمنان و کفار قرار بدهد.»

وی در ادامه خاطرنشان کرد:مظلومیت کودکان فلسطین نه تنها جهان اسلام،بلکه در خود آمریکا،آلمان و فرانسه پیچیده است و نفرتی که امروز دنیا از آمریکا و اسرائیل دارد در تاریخ بی سابقه بوده و هر کاری هم که بکنند این جنایت پاک نخواهد شد.اگر حمایت این دولت های شرور نبود، اسرائیل این همه مدت نمی‌توانست دوام بیاورد.

امام جمعه شهرستان مرند با اشاره به روز کتاب خوانی اضافه کرد: شعار اسلام از اول علم بوده و پرچمداری علم را کرده است و در قرآن،اولین آیه ای که بر پیامبر نازل شد خواندن بود.ارزش انسان به مقدار علمش است. خواندن کتاب های مفید،کتاب های مربوط به تاریخ دیگران مخصوصا اهل بیت و قرآن،انسان را بزرگ می کند و او را به خدا نزدیکتر می کند.

دانش آموز خبرنگار: ائلشن شیرمحمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار