سردار فدوی در اجتماع هیات رزمندگان اسلام در حمایت از غزه:

مقاومت مطمئن است که لطف خداوند سبب موفقیت‌ می‌شود

زمانی که دستور به کارگیری توانمندی‌ها در برابر دشمن اعلام شد، باید در اوج عمل کنیم

تهران (پانا) - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مقاومت مطمئن است که لطف خداوند سبب این موفقیت‌ها می‌شود، گفت وقتی ظلم توسط جبهه خبیث آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود، باید به الطاف الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل، ایمان داشته باشیم و در آمادگی کامل به سر ببریم و زمانی که دستور به کارگیری همه توانمندی‌ها در برابر دشمن اعلام شد، در اوج عمل کنیم.

کد مطلب: ۱۴۲۲۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت مطمئن است که لطف خداوند سبب موفقیت‌ می‌شود

سردار علی فدوی در مراسم اجتماع هیات رزمندگان اسلام، ایثارگران و مدافعان حرم در حمایت از غزه که صبح امروز در میدان فلسطین تهران برگزار شد، اظهار کرد: خدای متعال در قرآن کریم هر آنچه را که باید به بندگان عنایت فرماید، عنوان کرده است و بر این اساس یک دستورالعمل برای موضوعات اساسی انسان فرموده‌اند که تا ابد تکلیف انسان را مشخص کرده است.

وی افزود: موضوع جنگ در فلسطین یکی از اساسی‌ترین مسائل در طول تاریخ برای بندگان است چراکه بندگانی که خدا آنها را آزاد آفریده، تحت ستم و مورد ظلم قرار می‌گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در مقابل این دو صحنه، فردی که می‌خواهد رستگار شود، باید در برابر حق قرار گیرد و از مظلوم دفاع و با ظالم مبارزه کند تا هم در این دنیا و هم آن دنیا نجات یابد.

مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در جبهه حق بودند

سردار فدوی افزود: خداوند ضمانت کرده که پیروزی، از آن خدا و حزب حق است و وقتی دل‌های ۹۰ درصد مردم دنیا به حرکت در می‌آید و معطوف به حزب حق شده است، همه عالم طرفدار مردم مظلوم غزه می‌شوند.

وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب اسلامی در جبهه حق بودند و در عمل، از سال ۱۳۴۲ با سخنان امام خمینی(ره) سمت و سوی خود را ایستادگی در برابر ظلم آمریکا قرار دادند چرا که این رویه، دستور خداست و هر روز بر این ایستادگی در دوران رهبری امام خامنه‌ای و دستور ایشان برای تشکیل نیروی قدس سپاه، افزوده شد.

سردار فدوی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید هر روز به قوه خود اضافه کند، تصریح کرد: جبهه مقاومت در برابر تسلیحات ابرقدرت‌ها، با قدرت ایستاده است و در یمن، هواپیمای پیشرفته آمریکا را سرنگون کردند و برای نخستین مرتبه، مسیر پروازهای آمریکا عوض شد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت مطمئن است که لطف خداوند سبب این موفقیت‌ها می‌شود و همه کشورهای اسلامی می‌توانند مانند ایران اسلامی عمل کنند؛ امام خمینی(ره) فرمودند که همه‌ی ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و هر روز باید به قوه و استطاعت خود اضافه کنیم.

سردار فدوی یادآور شد: روزی فقط سنگ، توان دفاعی فلسطینیان بود اما امروز آن‌ها با قدرت، در برابر دشمن، هماوردی می‌کنند و فریاد شیاطین از قدرت جبهه مقاومت بلند شده است؛ حتی جبهه مقاومت، بیشتر امکانات دشمنان در مرز لبنان را منهدم کردند.

وی اضافه کرد: وقتی این ظلم توسط جبهه خبیث آمریکا و اسرائیل انجام می‌شود، باید به الطاف الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل، ایمان داشته باشیم و در آمادگی کامل به سر ببریم و زمانی که دستور به کارگیری همه توانمندی‌ها در برابر دشمن اعلام شد، در اوج عمل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار