رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر عنوان کرد:

انعکاس اخبار واقعی و شفاف دو ویژگی مهم خبرنگاران فعال و با انگیزه است

اسلامشهر(پانا)-رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر، انعکاس اخبار واقعی و شفاف در کناربالابردن سطح سواد رسانه‌ای را از ویژگی‌های مهم خبرنگاران فعال و باانگیزه برشمرد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
انعکاس اخبار واقعی و شفاف دو ویژگی مهم خبرنگاران فعال و با انگیزه است

طاهر طاهری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر در جریان دیدار با خبرنگاران پانا آموزش و پرورش اسلامشهر، که در سالن اجتماعات اداره ارشاد برگزارشد، در سخنانی اظهارکرد:حضور اصحاب رسانه در شهرستان نشان از ظرفیت و پتانسیل بالای فرهنگ و هنری منطقه است و با تبادل نظر می‌توانیم در پیشرفت حوزه رسانه نقش خوبی داشته باشیم.

وی افزود: خبرنگار حرفه‌ای و مردمی می‌بایست با انگیزه و علاقه در دل جامعه به شکار لحظه‌ها پرداخته و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان باشد و ادامه داد، به عنوان مثال در سال‌های قبل به مسئله فلسطین پرداخته می‌شد، ولیکن به هیچ وجه گستردگی نداشت، اما امروز با توجه به حضور همه جانبه رسانه‌ها مردم دنیا متوجه کودک کشی صهیونیست‌ها هستند و این نکته مهمی است که خبرنگاران با شفافیت و دقت اخبار را به مردم انتقال می‌دهند.

طاهری تصریح کرد: یک خبرنگار می‌تواند در تحلیل مطالب نقش موثر داشته باشد و آن را به مخاطب خود انتقال دهد و گفت، خبرنگاران فعال و با انگیزه در انعکاس اخبار واقعی و شفاف از نقش بسزایی برخوردار هستند و در این راستا بالابردن سطح سواد رسانه‌ای در دنیای مجازی بسیار موثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: خبرنگاران می‌بایست به عکاسی خبری نیز توجه داشته باشند و در جهت افزایش قدرت نوشتاری خود،مطالعه را در رأس برنامه‌ها قراردهند و در کنار تمامی این موارد، اخلاق‌حرفه‌ای را فراموش نکنید .

شایان ذکر است، در این جلسه، خبرنگاران پانا آموزش وپرورش اسلامشهر به بیان نقطه نظرات دیدگاه‌های خود پرداختند و سپس از آنان با اهدای کتب فرهنگی تجلیل شد.

خبرنگاردانش‌آموز: حدیثه بهزادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار