مدیرکل آموزش و پرورش قم

معلمان تقویت ایمان، امید و نشاط در دانش آموزان را سرلوحه کار خود قرار دهند

قم (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت لازم است هر معلمی تقویت علم و ایمان، امید و نشاط و هویت ایرانی اسلامی در دانش آموزان را سرلوحه امور خود قرار دهد.

کد مطلب: ۱۴۲۱۸۶۳
لینک کوتاه کپی شد
معلمان تقویت ایمان، امید و نشاط در دانش آموزان را سرلوحه کار خود قرار دهند

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در همایش «عهد جانان» با موضوع عهد و میثاق نومعلمان استان قم که صبح امروز در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: امروز پای سفره انقلاب اسلامی نشسته‌ایم که به برکت مجاهدت‌‌های حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی گسترانیده شده است.

وی ادامه داد: زیباترین، مقدس ترین و موثرترین کار، امر تعلیم و تربیت است و خود خداوند باری تعالی نخستین عامل به آن بوده است.

رحیمی تاکید کرد: تکلیفی جز عملیاتی کردن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحمل بنیادین آموزش پرورش نداریم و هر کسی به عنوان یک ایرانی باید نقش خودش را در اجرای این اسناد بالادستی بشناسد.

وی با اشاره به اینکه انسان همواره باید در حال آموختن باشد، خطاب به نومعلمان گفت: تمامی کارگاه ها و دوره ها را حتما شرکت کنید، معلمان مجرب را بشناسید و برای پیشرفت در کارهایتان با آنان مشورت کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: نقش الگویی خودتان را به عنوان یک معلم در حضور دانش آموزان هیچگاه فراموش نکنید و مصداق حدیث «کونوا دعاه الناس بغیر السنتکم» باشید.

وی تقویت ایمان، امید، نشاط و هویت ایرانی اسلامی در دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ضرورت دارد تمامی نوجوانان را به کارهای نیک دعوت و تشویق کنیم و با حضرت ولی عصر(عج) پیمان ببندیم که در مسیر تعلیم و تربیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار