توقیف سواری سمند با 633 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 633 کیلوگرم حشیش در بازرسی از یک سواری سمند در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۱۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
توقیف سواری سمند با 633 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان جنوبی

سردارحسن شجاعی نسب در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور «سربیشه به بیرجند» دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای های مواصلاتی استان به یک خودروی سواری سمند که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست داده که راننده با مشاهده مأموران با استفاده از سیستم دودزا بر سرعت خودرو افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی آن را متوقف، که در بازرسی از خودرو 633 کیلوگرم حشیش کشف شد.

سردار شجاعی نسب تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار